کد خبر : 1256563 | 10 مرداد 1394 ساعت 15:34 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق خاصی نیافتد قهرمان می‎شویم

لطفی: بختیار برادر بزرگتر من است

مدافع نفت‌تهران دیروز در برخورد با بختیار رحمانی بعد از اتمام بازی با تراکتورسازی راهی بیمارستان شد و 12 بخیه خورد.

لطفی: بختیار برادر بزرگتر من است
به گزارش "ورزش سه"، سعید لطفی در مورد این قضیه گفت: من و بختیار همشهری و همزبان هستیم و بعد از برخوردی که با من داشت، با یکدیگر صحبت کردیم. رحمانی داداش بزرگتر من است او لطف کرد هم دیشب با تماس گرفت، هم امروز. بعد از بازی به بیمارستان رفتم و 12 بخیه خوردم.

او در مورد کسب تساوی مقابل تراکتورسازی ادامه داد: من خودم فکر می‌ کنم هواداران و کسانی که از طریق تلویزیون بازی را تماشا کردند، لذت نبردند. شاید استرس و حساسیتی که بازی فینال پارسال داشت باعث شد هیچ کدام از بچه ها نخواهند که ریسک کنند. تیم ها در هفته های ابتدایی لیگ به وضعیت بدنی ایده آل و هماهنگی نمی‌ رسند بخصوص تیم هایی که تغییراتی زیادی داشته اند مثل تراکتورسازی و ما نیز 4، 5 تغییر در ترکیبمان دیده می‌ شد و نیازمان زمان برای هماهنگ تر شدن هستیم.

این بازیکن در مورد تغییرات نفت نظرش را اینگونه بیان کرد: یکسری تغییرات انجام شد، چند دوست خوب از جمع مان جدا شدند و یکسری بازیکن خوب به تیم مان آمدند، همه بچه ها در نفت‌تهران دوست هستند امسال اگر اتفاق خاصی نیفتاد می‌ توانیم جام بگیرم و ناکامی دو، سه سال اخیر را جبران کنیم.

لطفی که خودش بازیکن صبای قم بوده در بازی با این تیم در هفته دوم لیگ‌برتر افزود: پنجشنبه باید به مصاف صبای قم بروم. قبل از اینکه به نفت‌تهران بیایم در این تیم توپ می‌ زدم در ضمن افتخار شاگردی آقای دایی در تیم راه‌آهن را داشته ام، انشاالله که بازی خوبی از آب در بیاید.

دیدگاه‌ها