کد خبر : 1256605 | 10 مرداد 1394 ساعت 17:45 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

خالدی: استراحت 3 دقیقه‎ای چه صیغه‎ای بود؟

مدافع چپ فولادخوزستان به استراحت های بین بازی که داور به بازیکنان تیم خودشان و راه‌آهن می‌ داد، معترض است.

خالدی: استراحت 3 دقیقه‎ای چه صیغه‎ای بود؟
به گزارش "ورزش سه"، امید خالدی در مورد کسب تساوی مقابل راه‌آهن گفت: بازی خوبی بود، ما اصلا راه‌آهن را دست کم نگرفته بودیم. حریف خیلی چرک بازی می‌ کرد و به ضدحمله ها رو آورده بود، 2 برادر دوقلو یعنی میلاد و مهرداد محمدی که یکی از آنها دفاع بازی می‌ کرد و یکی در خط جلو روی ضدحمله ها ما را غافلگیر  کردند. البته دریافت گل اشتباه بچه های خود ما هم بود. 

او در مورد شرایط بد زمین ادامه داد: نمی‌ خواهم بهانه بیاورم ولی زمین آنقدر بد بود که توپ صاف نمی‌ رفت و مثلا اگر من می‌ خواستم توپ را به بازیکن خودی بدهم باید 2 بار آن را استوپ می‌ کردند تا سالم به دست هم تیمی ام برسد. در دقایق ابتدایی بازی شخص مهدی دغاغله دو، سه تک به تک خراب کرد. البته آنها موقعیت صددرصد گل نبودند ولی می‌ شد گل شود و آن وقت شاید 3 امتیاز را می‌ گرفتیم.

این بازیکن با اعتراض به دادن استراحت در طول بازی به بازیکنان به دلیل گرمای هوای نظرش را در این باره اینگونه بیان کرد: داور 2 بار استراحت داد تا بازیکنان بروند و آب روی خودشان بریزند. ما در گرمای اهواز بدنسازی کردیم. نمی‌ دانم چرا بازیکنان حریف کم آورده بودند، در کل دادن استراحت به نفع راه‌آهنی ها شد نه به نفع میزبان. چند بار هم این مساله را به داور گفتیم که در جوابش به ما گفت این قانون است و فقط هم در خوزستان و شمال انجام می‌ شود. راستش ما که همچنین چیزی را نشنیده بودیم شاید به تازگی نامه ای به باشگاه ها ابلاغ شده. 30 دقیقه از بازی گذشته بود که داور استراحت داد تا بازیکنان سر خود را آب بزنند. باید نظر ما را هم می‌ پرسیدند چون ما بازیکنان فولاد انرژی داشتیم. به هر حال ما هم بازیکن شمالی، تبریزی و تهرانی داریم. آنها هم در همین گرما تمرین و بازی می‌ کنند بنابراین فرقی با بازیکنان راه‌آهن ندارند. این همه مدت تلاش و بدنسازی کردیم اما دادن استراحت در نیمه ها باعث می‌ شد مدافعان حریف جان بگیرند و دفاع کنند.  جالب اینجاست که کل وقت اضافه 3 دقیقه محسوب شد، در حالی که راه‌آهنی ها خودشان را روی زمین می‌ انداختند. اگر اعتراض می‌ کردیم که کارت قرمز می‌ گرفتیم اگر بخواهیم راجع به داوری صحبت کنیم محروم می‌ شویم. نمی‌ خواهم بگویم تمام تقصیرات به خاطر راه‌آهنی ها و داوری بود، ما خودمان هم اشتباه داشتیم و روی دریافت گل ها مقصر بودیم اما خدا را شکر که بازی مساوی شد ما هیچ وقت هیچ تیمی را دست کم نمی‌ گیریم چون پارسال بیشتر تیم های پایین جدولی مثل پیکان و نفت‌مسجدسلیمان ما را شکست دادند به خاطر همین درس گرفتیم.

خالدی در مورد شعار هواداران علیه مدیرعامل و سرپرست نظرش را اینگونه بیان کرد: من که چیزی نشنیدم ولی هواداران همیشه ما را تشویق و حمایت می‌ کنند. انشاالله ما نیز در ادامه جبران کنیم.

وی در پایان در مورد دیدار با پدیده مشهد در هفته دوم از مسابقات لیگ‌برتر افزود: در اردوی ترکیه ما با هم بودیم، پدیده ای ها نیز تمام بازی های دوستانه شان را بردند. دیروز هم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس گرفتند، انشاالله بتوانیم 3 امتیاز را از آنها بگیریم.

دیدگاه‌ها