کد خبر : 1257312 | 13 مرداد 1394 ساعت 14:42 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

صحبت در مورد قهرمانی استرس را بالا می‌ برد

نریمان‌جهان: از فردوسی‌پور ممنونم

هافبک ریزنقش تراکتورسازی که فصل گذشته یکی از موثرترین بازیکنان سرخپوش تبریزی بود، برای این فصل برنامه های زیادی دارد.

نریمان‌جهان: از فردوسی‌پور ممنونم
به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان این هفته باید در دربی تبریز مقابل تیم سابقش گسترش فولاد قرار بگیرد. با او در این رابطه و جو تراکتورسازی گفت‌وگویی انجام دادیم.

خوشبختانه به دربی می‌رسم

متاسفانه بازی اول مصدوم بودم و نتوانستم برای تیمم به میدان بروم. الان کاملا خوب شدم، مصدومیت من از ناحیه همسترینگ بود فکر می‌ کنم بابت فشار تمرینات این اتفاق برایم افتاد اما خدا را شکر به دربی تبریز خواهم رسید.

دربی های تبریز همیشه جذاب است

دربی های تبریز همیشه بازی های خوبی از آب در می‌ آید و تماشاگران حمایت خیلی خوبی از تیم هایشان می‌ کنند و به زیباتر شدن بازی کمک می‌ کنند. در این چند ساله شاهد دربی های جذابی بین تیم های گسترش و تراکتور بوده ایم. انشاالله با حضور هوادارانمان 3 امتیاز را برای خودمان کنیم. باید از همین ابتدا امتیازات را جمع کنیم تا بعدا به مشکل برنخوریم.

در دو تیم تبریزی دربی را تجربه کرده ام

من در دربی های تبریز هم برای گسترش فولاد به میدان رفتم، هم تراکتورسازی مطمئنا اگر در این دیدار در زمین باشم تلاش می‌ کنم برای تیمم مثمرثمر باشم. از زمانی که در دربی های تبریز برای تراکتور به میدان رفته ام، مسوولیت سنگین تری به دلیل داشتن هواداران بیشتر تراکتورسازی داشته ام.

از نظر مهره ای بهترین هستیم

همانطور که می‌ دانید بازیکنانی که امسال اضافه شده اند در سطح ملی هستند. نمی‌ خواهم از آنها اسم بیاورم چون همگی بازیکنان بسیار بزرگی هستند و در تیم های سابق خود عالی کار کرده اند و تیم ما از نظر مهره ای بهترین است و مهمتر از آن بچه ها همدل هستند. انشاالله که تیم مان روی غلطک بیافتد و روندمان روز به روز بهتر شود.

از آمدن بختیار به تراکتور خوشحالم

خیلی خوشحالم که بختیار رحمانی به تیم ما آمده، من و او هم پست هستیم. البته بختیار به عنوان هافبک دفاعی هم به میدان می‌ رود. خودم به شخصه هافبک راست و چپ بازی می‌ کنم همه در تیم ما خوب هستند و فرق نمی‌ کند چه کسی بازی کند. هر کس بهتر باشد به میدان می‌ رود. مهم نتیجه گیری تیم است.

دوست ندارم مهاجم باشم

اکثر بازی های فصل پیش را پشت فوروارد بودم چون در این پست راحت تر هستم اما سمت چپ و راست هم بازی می‌ کنم. در گسترش هم به همین شکل بود حتی پارسال چند بازی به عنوان مهاجم نوک هم بازی کردم اما خودم دوست ندارم مهاجم نوک باشم ولی در هر سه پستی که نام بردم می‌ توانم کار کنم ولی همه چیز بستگی به نظر آقای تونی دارد.

فرشاد دوست داشت در تراکتور بماند

از جدایی فرشاد احمدزاده از تراکتور که دوست فوتبالی و غیرفوتبالی من است صددرصد ناراحت شدم. خود او هم دوست داشت کنار ما بماند اما فوتبال است و نمی‌ توان آن را پیش‌بینی کرد. سربازی فرشاد تمام شد و پرسپولیسی ها رضایتش را ندادند، برایش آرزوی موفقیت می‌ کنم.

از فردوسی پور ممنونم

از آقای فردوسی پور بابت تعریف تمجدیدهایش از من در برنامه شب گذشته نود خیلی تشکر می‌ کنم و دستش را می‌ بوسم. متاسفانه خودم کار داشتم، نتوانستم برنامه ایشان را ببینم ولی خیلی از دوستان با من تماس گرفتند و گفتند فردوسی پور از تعریف کرده. انشااله که بتوانم خوب کار و نظر کارشناسان را جلب کنم.

نمی‌ توانستم پدیده باشم

در مورد اینکه امسال به عنوان بازیکن پدیده انتخاب نشدم باید بگویم که من اصلا نمی‌ توانستم جزو پدیده ها باشم چون سال گذشته به عنوان پدیده انتخاب شدم. در ضمن بازیکنی به عنوان پدیده انتخاب می‌ شود که سال اول حضورش در لیگ‌برتر باشد.

دوست دارم به اروپا بروم

مسلما اهداف من در سال جدید بزرگتر شده، خیلی دوست دارم فصل بعد خارج از ایران بازی کنم ولی اینکه من را بخواهند یا نخواهند دست خداست ولی به شخصه دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم.

صحبت در مورد قهرمانی استرس را بالا می‌ برد

قطعا حرف زدن در مورد قهرمانی تراکتورسازی از همین ابتدا به بازیکن ها استرس می‌ دهد چون در هر بازی همگی از ما انتظار برد دارند. درست است ما بازیکنان خیلی بزرگی داریم اما اگر بخواهند با استرس کنار بیایند، خیلی اذیت می‌ شوند. به شخصه آخرین بازی پارسال خیلی برایم سخت بود و ناراحت شدم که تیممان قهرمان نشد، اما انشاالله امسال یک جام برای تراکتورسازی بیاوریم تا این افتخار علاوه بر اینکه برای باشگاه تراکتورسازی ثبت شود، در کارنامه ورزشی من نیز باشد.

صدبرابر قبل بهتر کار خواهم کرد

من تمام تلاشم را می‌ کنم امسال نظر آقای کی‌روش را جلب کنم و به تیم‌ملی دعوت شوم. آقای کی‌روش به من گفت در دو مینی کمپ تیم‌ملی خیلی خوب کار کردی. من قول می‌ دهم اگر دوباره دعوت شوم صدبرابر قبل بهتر کار کنم و تمام تلاشم را انجام دهم.

دیدگاه‌ها