کد خبر : 1263340 | 07 شهریور 1394 ساعت 15:11 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان با انگیزه بازی مقابل سرخابی‌ها به مصاف نفت می‌آیند

بیرانوند: در دبی کار بسیار سختی داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: الان همه تیم‌ها با همان انگیزه‌ای که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند به مصاف نفت می‌آیند.

بیرانوند: در دبی کار بسیار سختی داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس علیرضا بیرانوند، در مورد باخت تیم فوتبال نفت تهران مقابل الاهلی امارات در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: حریف، حریف قدرتمندی بود و با برنامه پا به تهران گذاشت. هدف آنها این بود که در تهران گل نخورند و مساوی بگیرند و می‌دیدید که بیشتر برنامه‌هایشان بر روی ضد حمله بود.

وی ادامه داد: ما در طول هفته روی برنامه‌های این تیم کار کرده بودیم و می‌خواستیم بدون گل خورده و با گل زده از بازی بیرون بیاییم اما روی یک غفلت دروازه ما باز شد به طوری که جبران آن هم سخت بود. الاهلی فوق‌العاده حرفه‌ای بازی می‌کرد و ما می‌ترسیدیم حمله کنیم چراکه احتمال خوردن گل دوم هم وجود داشت. با این همه بازی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

بیرانوند درباره بازی برگشت مقابل الاهلی در دبی تصریح کرد: قطعا کار ما در دبی سخت‌تر خواهد بود اما کادر فنی ما باهوش است و قطعا روی نقاط ضعف و قوت الاهلی کار می‌ کنیم. آنجا حتما نیاز به گل زده داریم و با دعای خیر مردم به این بازی می‌رویم و امیدوارم بتوانیم با حذف الاهلی راهی مرحله بعد شویم.

دروازه‌بان نفت تهران در پاسخ به این سوال که تیم نفت چه مشکلی پیدا کرده که 7 بازی با احتساب بازی‌های سال گذشته بردی به دست نیاورده اظهار داشت: ما بازی‌های سال گذشته را حساب نمی‌کنیم چراکه زمان آن گذشته است اما قبول کنید که الان همه برای شکست نفت به بازی می‌آیند سال گذشته نفت یک تیم پدیده بود و الان همه می‌خواهند این تیم را شکست دهند.

وی افزود: با اطمینان می‌گویم تیم‌ها الان با همان انگیزه‌ای که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند به مصاف نفت می‌آیند. ما بازیکنان خوبی داریم اما برای خودمان سوال است که چرا امسال هنوز نتوانسته‌ایم بردی به دست بیاوریم.

بیرانوند درباره اینکه مشکل نفت چیست که راحت گل می‌خورد اما سخت گل می‌زند گفت: دقیقا مشکل ما همین است. سال گذشته هر ضد حمله ما یک گل می‌شد اما الان سخت گل می‌زنیم و در این چند بازی هم از موقعیت‌هایمان استفاده‌ای نکردیم. با این همه فکر می‌کنم با همدلی وضعیت تیم روز به روز بهتر می‌شود.

وی در پایان در مورد درخواست استقلالی‌ها مبنی بر تعویق بازی نفت و استقلال تصریح کرد: به نظر خود من هم اگر زمان این بازی عقب بیفتد بهتر است چراکه برای ما خسته‌کننده خواهد بود چون 20 شهریور باید بازی کنیم و بعد به دبی برویم و سپس باید با خستگی مقابل استقلال قرار بگیریم. به نظر من مسئولان باشگاه استقلال کاری خوبی کردند که درخواست تعویق بازی را مطرح کردند چراکه بازی نفت حکم یک بازی بین‌المللی است.

دیدگاه‌ها