کد خبر : 1263385 | 07 شهریور 1394 ساعت 17:43 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

مجبور شدم خطا کنم

خلعتبری: با نکونام قهر نبودم که آشتی کنم

محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان اعتقاد دارد در بازی با سایپا به مجبور به خطا شده و چاره دیگری نداشته است.

خلعتبری: با نکونام قهر نبودم که آشتی کنم
خلعتبری در مورد برد برابر سایپا و ماجرای آشتی اش با جواد نکونام گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

مجبور شدم خطا کنم
من مجبور شدم در بازی با سایپا خطا کنم چون بازیکن ما وسط زمین توپ را لو داد و من هم مجبور شدم خطای فنی کنم تا بازیکن حریف نفوذ نکند. خودم هم خیلی ناراحت شدم که بازی با تراکتور را از دست دادم چون دوست داشتم به تیمم کمک کنم. امیدوارم تیم هم در این بازی نتیجه بگیرد.این بازی هم اتفاقات عجیبی رخ داد و برق رفت. البته شنیده بودیم در بازی با گسترش فولاد هم این اتفاق افتاده اما خدا را شکر قطعی برق روی کار ما تاثیر نداشت.

جای خالی احسان پر نمی شود
ما با دو گل احساس پیروز شدیم و خوشحالم که احسان با گل از سپاهان خداحافظی کرد. امیدوارم او در آلمان موفق شود چون بازیکن ارزشمندی است. مسلما نبود احسان به تیم ضربه می زند اما من افتخار می کنم هم تیمی ام به فوتبال آلمان رفته است. هر بازیکنی نمی تواند جایگزی احسان شود چون بازیکنی با قابلیت بالاست.

روی شیمبا و پادوانی حساب کرده بودیم
امیدوارم بتوانیم یک بازیکن خوب جذب کنیم چون یک جای خالی داریم. مسلما آقای فرکی به فکر جذب بازیکن هستند و دوست داریم مشکل شیمبا و پادوانی هم حل شود چون روی آنها حساب کرده ایم. واقعا اگر مشکل این بازیکنان حل نشود کارمان سخت می شود.

دفاع حریف را بهم می ریزم
من تمام تلاشم را می کنم که گل بزنم اما موفقیت تیم برایم مهم تر است. چون تک فوروارد بودم کار سخت بود و سعی می کردم با نفوذهایم دفاع حریف را بهم بریزم. امیدوارم کادر فنی از من راضی باشد.

با نکونام قهر نبودم که آشتی کنم
من با نکونام قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم. او از دوست های خوب من است و با هم تماس داریم. من نان و نمک جواد را خوردم و بزرگتر من است. ما هیچوقت با هم قهر نبودیم و نمی دانم این حرف ها از کجا در می آید. بین او و کرمی هم اتفاق خاصی نیفتاده بود.

دیدگاه‌ها