کد خبر : 1263823 | 09 شهریور 1394 ساعت 14:07 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن پیروز شد

سومین دیدار تیم ملی بسکتبال در سی و هفتمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز با برتری برابر ژاپن و تثبیت صدرنشینی در میان هشت تیم دیگر شرکت کننده در این رقابت ها به پایان رسید.

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن پیروز شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دو تیم ملی بسکتبال ایران و ژاپن ساعتی پیش دومین دیدار روز سوم مسابقات جام ویلیام جونز را در چین‎تایپه برگزار کردند. در این بازی ملی پوشان بسکتبال کشورمان موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۷۸ بر ۵۷ شکست دهند و در صدر جدول رده‎بندی ۹ تیم شرکت کننده در این رقابت‎ها باقی بمانند. تیم ملی بسکتبال در نیمه نخست دیدار برابر ژاپن نیز صاحب برتری ۳۳ بر ۲۲ شد.

نتیجه کامل دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و ژاپن به این شرح است:

* ایران ۷۸ - ژاپن ۵۷
(۱۷ بر ۱۳)، (۱۶ بر ۹)، (۲۲ بر ۱۹)، (۲۳ بر ۱۶)

با کنار گذاشته شدن فرید اصلانی و بهنام یخچالی، ترکیب دوازده نفره تیم ملی بسکتبال در این بازی را حامد حدادی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، سعید داورپناه، یونس لاله‎زاده، محمد حسن‎زاده، روزبه اغوان، حامد آفاق، سجاد مشایخی، جواد داوری، مهدی کامرانی و اصغرکاردوست تشکیل دادند.

تیم ملی بسکتبال ایران که طی دو روز گذشته نیز برابر تیم‎های کره‌‎جنوبی و تیم دوم چین‌تایپه صاحب برتری شده بود، در حالی ژاپن را متحمل شکست کرد که این تیم در دیدارهای اول و دوم خود به ترتیب برابر تیم ملی چین‎تایپه و اورتیک آمریکا نیز شکست خورده بود.

پیش از دیدار تیم‎های ایران و ژاپن، دو تیم ولینگتون نیوزلند و اسپارتاک روسیه برابر هم صف آرایی کردند که طی آن نماینده روسیه با نتیجه ۹۸ بر ۹۴ صاحب برتری شد اما این نتیجه تاثیری در جایگاه ایران نداشت. تیم ملی بسکتبال که پیش از دیدار با ژاپن با مجموع ۴ امتیاز صدرنشین بود، پس از برتری در دیدار امروز نیز با مجموع ۶ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

تیم ملی بسکتبال روز سه شنبه سومین دیدار خود در سی و هفتین دوره مسابقات جام ویلیام جونز را برابر ولینگتون نیوزلند برگزار خواهد کرد. این دیدار ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها