کد خبر : 1264604 | 13 شهریور 1394 ساعت 09:55 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرز: مدیران منچستر بی تجربه هستند

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید عنوان کرد که علت شکست در انتقال دخیا به رئال این بوده که منچستریونایتد پس از 8 ساعت مدارک ارسالی رئال را برگردانده است.

پرز: مدیران منچستر بی تجربه هستند
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هر دو باشگاه برای انتقال توافق کرده بودند، با یک اشتباه اداری در روز پایانی نقل و انتقالات، دخیا نتوانست راهی رئال مادرید شود و در منچستر تا حداقل ژانویه ماندنی شد. کیلور ناواس نیز در هواپیما منتظر تایید انتقال بود تا به منچستر سفر کند و به عنوان بخشی از قرارداد دخیا، به شیاطین سرخ بپیوندد.

پرز در این رابطه گفت:" دخیا خیلی تحت تاثیر قرار گرفته زیرا او واقعا می‌خواست که به رئال مادرید بیاید. در ساعت 13:30، منچستریونایتد قراردادها را در دست داشت. ما قرارداد ها را ساعت 13:30 فرستادیم ولی 8 ساعت بعد آنها را پس گرفتیم. نمی‌فهمیم که چرا 8 ساعت طول کشیده قراردادها بررسی شود و نمی‌فهمیم که چرا اگر می‌خواستند مذاکره کنند، روز آخر اقدام به این کار کردند. روابط ما با منچستریونایتد خوب است. ایکر کاسیاس همیشه از دخیا تعریف می‌کرد. خیلی چیزها را متوجه نمی‌شویم ولی اینجا نیستم که از کسی انتقاد کنم. منچستری ها بی تجربه هستند زیرا چنین اتفاقی برای فابیو کوئنترائو و آندر هررا نیز اتفاق اتفاده بود."

دیدگاه‌ها