کد خبر : 1264657 | 13 شهریور 1394 ساعت 14:13 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

اظهارنظر فلورنتینو پرز در مورد آینده دخیا

روز گذشته فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در برنامه ال لارگروی شبکه رادیویی کادنا سر حضور یافت تا در مورد قضیه جذب ناموفق دخیا شفاف سازی کند.

اظهارنظر فلورنتینو پرز در مورد آینده دخیا
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه دخیا به دلیل دیر ارسال شدن مدارکش به فدراسیون فوتبال اسپانیا نتوانست به رئال مادرید بپیوندد، هر دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد، اشکال کار را متوجه دیگری دانستند.

فلورنتینو پرز در مصاحبه اختصاصی خود با کادنا سر، پس از اینکه در مورد جزئیات روند امضای قرارداد با دخیا و 8 ساعت تاخیر منچستریونایتد برای تنظیم قرارداد این بازیکن اقدام به شفاف سازی کرد، در مورد اینکه از چه زمانی جذب دخیا در برنامه های رئال قرار گرفت، گفت:" وقتی تیمی برای خرید یکی از بازیکنان ما می آید و از جانب ما پاسخ منفی می شنود، یعنی اینکه آن بازیکن برای فروش نیست. این دقیقا اتفاقی بود که تا 31 آگوست، بین ما و منچستریونایتد افتاد. آنها تا روز آخر نقل و انتقالات قصد فروش دخیا به ما را نداشتند.

ما می دانستیم که دخیا چه علاقه ای برای پیوستن به رئال دارد و زمانی که از سوی یونایتد قدم اول برداشته شد، با وجود آگاهی از مشکلات کار، برای جذب او اقدام کردیم و توافق با یونایتد نیز تنها نیم ساعت طول کشید و سپس مشکلات بعدی رخ داد.

ما از یک سال قبل می دانستیم که دخیا، دروازه بان آینده ما خواهد بود و اوست که قرار است دروازه بان رئال برای سال های آتی باشد. سپس کیلور ناواس را خریداری کردیم که از او هم راضی بودیم."

رئیس باشگاه رئال مادرید در مورد اینکه آیا رئال با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، از این پس نیز برنامه ای برای خرید دخیا خواهد داشت یا خیر گفت:" آنچه که از این به بعد اتفاق خواهد افتاد را من نمی دانم. مشخص نیست که بازهم برای جذب او اقدام خواهیم کرد یا خیر. فکر می کنم هنوز زمان لازم برای تصمیم گیری در این مورد نرسیده است."

دیدگاه‌ها