کد خبر : 1264771 | 14 شهریور 1394 ساعت 09:28 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات سطح بالایی داشت

احمدی: تا ثانیه‌های آخر مدال طلا دستم بود

دارنده مدال نقره کومیته مسابقات قهرمانی آسیا می‌گوید رقابت خوبی را به نمایش گذاشته، اما در ثانیه‌های آخر مدال طلا را از دست داده است.

احمدی: تا ثانیه‌های آخر مدال طلا دستم بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس سعید احمدی نماینده وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کاراته اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانستم مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنم. این دوره از رقابت ها، همان طور که پیش بینی کرده بودیم سخت بود. آسیایی ها واقعا روی کاراته سرمایه گذاری کرده اند. در این دوره از مسابقات تک چهره های خوبی را شاهد بودیم و واقعا سطح مسابقات بسیار بالا بود.

وی در ادامه افزود: با نمایندگان کشورهای سریلانکا، کویت، اردن و قزاقستان مبارزه کردم و در نهایت مدال نقره برای تیم ملی ایران کسب کردم. حریف قزاق در فینال را دو بار پیش از این 8 بر صفر شکست داده بودم. اما متاسفم از اینکه در ثانیه های آخر ورق برگشت و بازنده شدم. من کومیته خوبی را به نمایش گذاشتم اما چند ثانیه آخر همه چیز از دست رفت.

احمدی در پاسخ به این سوال که گویا بعد از 6 سال در این وزن کاراته فینالیست داشت، گفت: در این چند سال در وزن 67 فینالیست نداشتیم و همین موضوع کار را سخت کرده بود. دوره قبل به دلیل مصدومیت مدال برنز کسب کردم، اما این دوره برای طلا آمده بودم و حتی تا ثانیه های آخر مدال طلا دستم بود. از همه لحاظ از حریفم سر بودم اما بدشانسی آوردم. امیدوارم تمرینات را ادامه بدهیم و هدف بعدی که قهرمانی جهان است بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در مورد مسابقات کومیته تیمی که فردا برگزار خواهد شد گفت: کویت و قزاقستات حریف ما هستند. آن طرف جدول اگر ژاپن به فینال رسید با تیم میزبان دیدار خواهیم داشت. در این صورت رقابت بسیار جذابی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها