کد خبر : 1264938 | 14 شهریور 1394 ساعت 19:33 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

هادی: مصدومیتم جدی نیست

آزادکار سنگین وزن کشورمان گفت: مصدومیتم جدی نیست و به مسابقات جهانی می‌رسم و قصد دارم مدالی خوشرنگ کسب کنم.

هادی: مصدومیتم جدی نیست

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، پرویز هادی در خصوص آخرین شرایط خود در آستانه مسابقات جهانی لاس‌وگاس گفت: تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشتم هرچند در روزهای پایانی کمی از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شدم.

وی افزود: بعد از معاینه پزشکان مشخص شد مشکل جدی نیست و مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی نخواهم داشت. خوشحالم که می‌توانم با کمی استراحت به مسابقات جهانی بروم.

دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: در تمام این سال‌ها پله پله مسیر موفقیت را طی کردم و حالا قرار است برای نخستین بار حضور در مسابقات جهانی را تجربه کنم. در المپیک قبلی تا یک قدمی مسابقات رفتم اما قسمتم نشد. پس از این اتفاق ناامید نشدم و برای رسیدن به هدفم تلاش کردم. خدا را شکر می‌کنم که به حقم رسیدم و امیدوارم در ادامه راه نیز علاوه بر کسب سهمیه المپیک ایران را صاحب مدالی خوشرنگ کنم.

هادی در ارتباط با رقبای خود در مسابقات جهانی امسال عنوان کرد: جا دارد از خادم و کادر فنی تشکر کنم چرا که در این مدت تک تک حریفان را برای من آنالیز کردند و شناخت خوبی از آنها دارم. دو سه حریف  اصلی دارم. هیچ کدام از حریفانم را دست کم نمی‌گیرم چرا که همه مدعی رسیدن به مدال جهانی هستند. نه حریفی را دست کم می‌گیرم و نه آنها را بیش از حد برای خودم بزرگ می‌کنم. برای تمام حریفانم برنامه دارم و امیدوارم با پیاده سازی برنامه‌های کادر فنی صاحب مدالی خوشرنگ شوم.

وی افزود: در این سال‌ها در هر میدانی که شرکت کردم دست پر بازگشتم و امیدوارم در مهمترین رقابتی که قرار است حضور پیدا کنم هم سربلند باشم تا دل مردم ایران را شاد کنم.

دیدگاه‌ها