کد خبر : 1267222 | 23 شهریور 1394 ساعت 17:34 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: دربی اصفهان و مشهد هیچ فرقی ندارد

مدافع پدیده مشهد که تاکنون 3 دربی را در اصفهان تجربه کرده، فردا اولین دربی مشهد را تجربه می‌کند.

مرادمند: دربی اصفهان و مشهد هیچ فرقی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند که به تازگی از اردوی تیم امید در هلند بازگشته، در مورد گروه ایران در مسابقات غرب آسیا گفت: گروه نسبتا خوبی داریم برای اینکه به المپیک صعود کنیم باید محک سختی بخوریم. قرعه سختی به ما افتاده و باید با عربستان و بحرین بازی کنیم و این دو تیم را شکست دهیم.
او در مورد تفاوت این فصل با فصل پیش و عملکرد خوبش در لیگ پانزدهم ادامه داد: اول در مورد عملکرد پدیده بگویم که هنوز کار داریم و برای اینکه به سطح بالا برسیم و نمایش خوبی داشته باشیم، نیاز به تلاش بیشتری داریم گرچه در 5 هفته اخیر به دلیل قضاوت داوری و از دست دادن موقعیت های گل نتیجه نگرفتیم و باید در هفته های بعدی جبران کنم. در مورد عملکردم باید بگویم به شخصه انتظارم از خودم بالاست، هدف من رسیدن به تیم‌ملی بزرگسال است باید خیلی بیشتر از این ها تلاش کنم تا به آن چیزی که می‌ خواهم برسم.
وقتی از مدافع پدیده سوال شد با کدامیک از بازیکنان تیم حریف یعنی سیاه جامگان رفاقت دارد گفت: از بین بچه های سیاه جامگان بیشتر با علیرضا نقی زاده رفیق هستم زیرا در اردوهای تیم‌ملی امید کنار یکدیگر هستیم.
مرادمند در پایان در مورد اینکه چند دربی در اصفهان پشت سر گذاشته و فرق دربی اصفهان با مشهد چیست افزود: من 6 دربی پشت سر گذاشتم که در 2 دربی فیکس بودم و در یکی به عنوان ذخیره به میدان آمدم. به نظرم دربی اصفهان و مشهد هیچ فرقی ندارد. هر دربی در هر شهری که برگزار می‌ شود، حساسیت های خاص خودش را دارد ولی تنها فرقش می‌ تواند این باشد که فوتبال مشهد بعد از چندین سال دربی را به خود می‌ بیند. خیلی ها تیم سیاه جامگان را با ابومسلم و پیام مقایسه می‌ کنند. قرار است فردا بعد از مدت ها در مشهد یک دربی برگزار شود.

دیدگاه‌ها