کد خبر : 1272061 | 11 مهر 1394 ساعت 10:46 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

هیتسفلد:لواندوفسکی را با رونالدو مقایسه نکنید

سرمربی پیشین تیم ملی سوئیس اذعان کرد از درخشش اخیر لواندوفسکی متعجب نشده است.

هیتسفلد:لواندوفسکی را با رونالدو مقایسه نکنید
به گزارش "ورزش سه"، اوتمار هیتسفلد که هم در قامت سرمربی بروسیا دورتموند و هم در بایرن مونیخ افتخارات متعددی از جمله هفت بار قهرمانی بوندسلیگا کسب نموده است، در آستانه دیدار این دو تیم به شبکه "اشپورت وان" گفت:" من امیدوارم دورتموند واقعا حریفی باشد که بازی را هیجان‌انگیز کند و بایرن را به دردسر بیندازد. به این دلیل چنین آرزویی را مطرح می‌کنم که دورتموندی‌ها در دو بازی اخیر خود متاسفانه بیخود و بی‌جهت امتیاز از دست دادند و در نتیجه اختلاف امتیازشان با بایرن صدرنشین به عدد چهار رسید.
به اعتقاد من بایرن مونیخ به دلیل توانایی‌هایی که در تک تک بازیکنانش دیده می‌شود همچون همیشه از بالاترین شانس برای قهرمانی بوندسلیگا برخوردار است. باواریایی‌ها تیمی دارند که اگر ستاره‌های باتجربه‌ای مثل روبن و ریبری را مدت‌ها هم در اختیار نداشته باشد، نه تنها لطمه‌ای نمی‌بیند بلکه غیبتشان اصلا به چشم هم نمی‌آید و همین‌هاست که بایرن را تبدیل به بهترین تیم آلمان کرده است.
از سویی دیگر مطمئنم دورتموند هم دیری نخواهد گذشت که سهمیه چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد. قدرتمندتر شدن دورتموند و توانایی‌اش در به دردسر انداختن بایرن مسلما بوندسلیگا را زیباتر و هیجان‌انگیزتر خواهد کرد و امید را در تیم‌های دیگر مثل شالکه، لورکوزن و ولفسبورگ افزایش خواهد داد."
وی در ادامه با تمجید از گواردیولا افزود:" صحبت‌های پیشینم در انتقاد از بایرن ارتباطی به کار گواردیولا نداشت. من او را یک مربی بی‌نقص می‌بینم که معمار موفقیت بایرن است. من فقط از رفتن بازیکنانی مثل کروس و شواین‌اشتایگر که در آکادمی خود بایرن پرورش یافته بودند و آوردن ژابی آلونسو و ویدال به جای آنها ناراحت بودم"
هیتسفلد به درخشش اخیر روبرت لواندوفسکی هم اشاره کرد و گفت:" اتفاقی که طی روزهای اخیر رخ داد و به عبارتی رکورد جابجا کردن لواندوفسکی چندان جای تعجب نداشت. اگر او در این مسیر ثبات قدم داشته باشد و به روند گلزنی‌هایش ادامه دهد، آنگاه برای من جزو بهترین مهاجمان دنیا خواهد شد. می‌شود دید که او چقدر خوب با سیستم گواردیولا هماهنگ است و روز بروز بهتر می‌شود اما طبیعتا نمی‌توان او را با لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو مقایسه کرد. ابعاد این داستان اصلا متفاوت است."

دیدگاه‌ها