کد خبر : 1272335 | 12 مهر 1394 ساعت 09:39 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

امیدوارم اختلاف نظرها حل شود

احمدی: واقعا به محرم نیاز داریم

گلر باتجربه سپاهان همانند تمام هم تیمی هایش از تصمیم محرم نویدکیا مبنی بر خداحافظی از سپاهان ناراحت است.

احمدی: واقعا به محرم نیاز داریم
به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی در این باره می گوید: قبل از هر چیزی جا دارد درگذشت هادی نوروزی را تسلیت بگویم و از خداوند بخواهم به خانواده آن عزیز صبر بدهد. دیروز عصر که در تمرین حاضر شدم، از هیچ چیزی خبر نداشتم و تازه آنجا بود که فهمیدم محرم تصمیم خداحافظی گرفته است.


او در همین باره ادامه داد: محرم جوانی اش را برای تیم گذاشت و نزدیک 14، 15 سال زحمت زیادی برای سپاهان کشید، نمی دانم چه شد که چنین تصمیمی گرفته اما امیدوارم اگر اختلاف نظری هست برطرف شود و محرم برگردد. او متعلق به این تیم است و در حال حاضر نیز به او نیاز داریم. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود، به ضرر سپاهان و محرم تمام نشود.


این بازیکن در مورد شرایط سپاهان گفت: صبح و بعدازظهر تمرین داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد و بچه ها خوب و سرحال تمرین می کنند.


گلر سپاهان در مورد شعارهایی که هواداران پس از آخرین باخت این تیم به فرکی و بازیکنان دادند نظرش را اینگونه بیان کرد: اسم آنها را هوادار نمی توان گذاشت چون هواداران واقعی هیچ وقت چنین کاری نمی کنند و با یک باخت بازیکن و مربی را زیرسوال نمی برند. پارسال هم دقیقا چنین اتفاقی افتاد و ما به صبا باختیم اما بعد از آن 14 بازی انجام دادیم که 11 تا را بردیم، 2 مساوی کسب کردیم و یک شکست دادیم.


فکر نمی کنم با یک باخت مشکل آنچنانی پیش بیاید زیرا تا اتمام لیگ راه زیاد است. این را بدانید که هواداران واقعی دلسوز تیم هستند.


هنگامی که از وی سوال شد قبول دارد صبای قم گربه سیاه سپاهان محسوب می شود پاسخ داد: اشکالی ندارد، در هر بازی امکان دارد چنین چیزی رخ بدهد و ما باید از این اتفاقات درس بگیریم. نکات مثبت را نگه داریم و نکات منفی را از خودمان دور کنیم.


دروازه بان سپاهان در مورد از دست دادن چند بازیکنانش بنا به دلایلی و کار سختی که دارند اینگونه توضیح می دهد: ما از اول فصل پریرا و شیمبا را در اختیار نداشتیم. احسان هم از جمع ما رفته اما جایگزین او در تیم ما وجود دارد. قرار نیست که با رفتن یک بازیکن همه چیز تمام شود ما باید به داشته هایمان اعتنا کنیم و در ادامه لیگ برای موفقیت تیم و گرفتن بهترین نتایج تا آخر فصل دست به دست هم بدهیم. پارسال هم دو بازیکن ما سرباز شدن و رفتن اما بچه ها با یاری همدیگر تیم را سرپا نگه داشتند. مطمئن باشید تمام توانمان را می گذاریم و تلاشمان را می کنیم تا سپاهان نمایش خوبی ارائه دهد و در صدرجدول قرار گیرد.


احمدی در پایان در مورد اینکه از نیمکت نشینی دلخور است یا خیر افزود: من هیچ مشکلی برای بازی کردن نداریم ولی هدف من و گردان و دیگر بازیکنان موفقیت سپاهان است. خدا را شکر مشکلی نیست، هر کدام از ما که بازی کند، تمام توانش را می گذارد زیرا نتیجه گیری سپاهان مهم است.

دیدگاه‌ها