کد خبر : 1272389 | 12 مهر 1394 ساعت 12:29 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه کادرفنی تیم پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس مجبور به تغییر کلی برنامه تمرینات تیمش در تعطیلات شد.

جلسه کادرفنی تیم پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، درگذشت ناگهانی هادی نوروزی باعث شد شوک سنگینی به بازیکنان و مربیان پرسپولیس وارد و همچنین تمرینات سرخپوشان 3 روز تعطیل شود. این در حالی بود که برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی 5 روز به شاگردانش استراحت داده بود. در حقیقت بازیکنان پرسپولیس در 9 روز اخیر فقط یک جلسه تمرین داشته‌اند و قطعا این موضوع باعث افت بدنی آنها شده است.

در حال حاضر مربیان پرسپولیس نه تنها برای بازگرداندن روحیه از دست رفته بازیکنان تیمشان بابت درگذشت کاپیتان نوروزی، کار بسیار سختی دارند بلکه باید طوری برنامه تمرینات تیمشان را طراحی کنند که 8 روز استراحت بازیکنان به نوعی جبران شود و آنها تا روز بازی با صبای قم در شرایط ایده‌آل بدنی قرار بگیرند.

کار برانکو و دستیارانش آنجا سخت‌تر می‌شود که پرسپولیس با شروع دوباره مسابقات لیگ باید در فاصله 16 روز 4 بازی سنگین را پشت‌‌سر بگذارند که مهمترین آن دیدار رفت دربی است و سرخپوشان برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید حداکثر امتیازات این بازی‌ها را به دست آورند.

مربیان کروات پرسپولیس صبح امروز (یکشنبه) نشستی را در هتل المپیک با یکدیگر داشتند تا برنامه جدید تمرینات تیمشان را طراحی و در تمرین نوبت عصر به بازیکنان اعلام کنند. به نظر می‌آید در روز‌های آینده تمرینات پرفشاری در انتظار سرخپوشان باشد تا آنها زودتر به شرایط آرمانی برسند.

پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ 23 مهرماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صبای قم است.

دیدگاه‌ها