کد خبر : 1272399 | 12 مهر 1394 ساعت 12:41 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: قصد تحقیر ماتیچ را نداشتم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از تعویض ماتیچ که خود به عنوان مهره جانشین به میدان آمده بود، عنوان کرد که قصد تحقیر این هافبک را نداشته است.

مورینیو: قصد تحقیر ماتیچ را نداشتم
به گزارش "ورزش سه"، ماتیچ بین دو نیمه به میدان آمد ولی پس از گلزنی ساوتهمپتون و عقب افتادن چلسی، مورینیو تصمیم گرفت که لویک رمی را نه به جای اسکار و فابرگاس، بلکه به جای ماتیچ به میدان بفرستد.

آقای خاص پس از بازی گفت:" قصد تحقیر نداشتم. موضوع این نبود. هیچوقت این کار را با کسی انجام نمی‌دهم، نه در فوتبال و نه در زندگی. من بازیکنانم را دوست دارم و به آنها ایمان دارم. می‌دانم آنها بازیکنان خوبی هستند ولی بعضی از آنها در دوره فرم خوبی قرار ندارند، مثل ماتیچ. او آماده نیست، در دفاع تیز و سریع نیست. اشتباهاتی با توپ انجام می‌دهد و بهترین تصمیم را نمی‌گیرد. او را در حالی به میدان آوردم که رامیرس مقابل مانه در نیمه اول عملکرد عالی داشت ولی از یک داور بی تجربه، کارت زرد گرفته بود و نمی‌خواستم اخراج شود بنابراین او را با ماتیچ عوض کردم. سپس گل خوردیم و نیاز به تعویض بود. می‌خواستم یک مهاجم دیگر اضافه کنم. باید یکی از خط میانی را کم می‌کردم. اسکار را نگه داشتم تا موقعیت سازی کند. فابرگاس را هم نگه داشتم زیرا او به فشار زیاد در بازی ها عادت دارد، حتی وقتی خوب بازی نمی‌کند، ثبات احساسی اش بالاست. بنابراین تصمیم گرفتم که ماتیچ را بیرون بکشم ولی او را خیلی دوست دارم. من رابطه ی خیلی خوبی با او دارم. تحقیر؟ مسلما نه."

دیدگاه‌ها