کد خبر : 1272620 | 13 مهر 1394 ساعت 08:38 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

حرف فیروز کریمی را قبول ندارم

تاج:باشگاه ها از بازیکنانشان تست پزشکی بگیرند

رئیس سازمان لیگ اعتقاد دارد که باشگاه‌ها باید به صورت دوره‌ای از بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر تست‌هایی را به عمل بیاورند تا از سلامت آنها مطمئن شوند.

تاج:باشگاه ها از بازیکنانشان تست پزشکی بگیرند
مهدی تاج به "ورزش سه" گفت که به قرارداد آی‌پی‌تی‌وی که بین صداوسیما و سازمان لیگ منعقد شده بسیار امیدوار است و این قرارداد می‌تواند مشکل مالی فوتبال را حل کند.

خیلی برای نوروزی ناراحت شدیم
خیلی‌خیلی بابت اتفاقی که برای هادی نوروزی افتاد ناراحت هستیم. مهمتر از همه این است که هادی نوروزی در بحث اخلاق یک شخصیت برجسته بود. در روزهایی که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گرفت ما حتی یک مورد بی‌اخلاقی از هادی نوروزی ندیدیم.

پرسپولیسی‌ها با شخصیت هستند
پرسپولیس در این چند ساله نتایج خوبی نگرفته است اما فکر می‌کنم طرفداران و بازیکنان این تیم رفتار بسیار خوبی کرده‌اند. ما حتی یک مورد صندلی شکستن از طرفداران پرسپولیس ندیده‌ایم ضمن اینکه به نظر من برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم هم یک فرد بسیار باشخصیت است.

اتفاق مثبت در مراسم نوروزی
من فکر می‌کنم در مراسم کاپیتان فقید پرسپولیس یک اتفاق بسیار خوب افتاد و آن هم این بود که همه ورزشی‌ها فارغ از رنگ‌ها به این مراسم آمدند و سوگواری کردند. اما یک اتفاق بد همیشه وجود دارد و آن هم این است که ما قدر کسانی که زنده هستند را نمی‌دانیم.

معاینات پزشکی دو بخش دارد
هادی نوروزی بازیکنی بود که در هر بازی 9 کیلومتر می‌دوید و من فکر می‌کنم در طول بازی ضربان قلبش به 150 یا 160 می‌رسید. به هر حال بازیکنان از توان بالای بدنی استفاده می‌کنند اما در کل من فکر می‌کنم اتفاقی که برای نوروزی افتاد دو جنبه دارد؛ یک بخش آن به معایناتی برمی‌گردد که سازمان لیگ برای تمام بازیکنان پیش از شروع فصل انجام داد، خانم هراتیان می‌تواند شهادت بدهد که معایناتی که روی این بازیکن انجام شد، معاینات کاملی بود. اما بخش دیگر مربوط به باشگاه‌ها می‌شود باشگاه‌هایی که هر کدام پزشک دارند و باید به صورت دوره‌ای از بازیکنانشان تست سلامت جسمانی بگیرند‌.

همیشه در سازمان لیگ هستم
من حرف آقای فیروز کریمی را قبول ندارم چراکه من از صبح تا شب در سازمان لیگ هستم. همین آقای کریمی در دو، سه هفته گذشته 2 جلسه یک ساعته با من برگزار کرده و من فکر می‌کنم این زمان کافی باشد که ما دراختیار یک تیم لیگ‌برتری قرار داده‌ایم.

درخواست کریمی ویژه است
درخواستی که فیروز کریمی از ما داشته یک درخواست ویژه است. او دنبال مطالباتش از باشگاه ملوان است که البته این موضوع به کمیته انضباطی مربوط می‌شود. پرونده فیروز کریمی در کمیته انضباطی بررسی می‌شود و ما برحسب حکمی که آنها می‌دهند عمل می‌کنیم.

گله کریمی به کمیته انضباطی برمی‌گردد
در مورد اینکه فیروز کریمی اعلام کرده چطور می‌شود باشگاه قبل از اینکه با سرمربی فصل گذشته خود تسویه حساب کند، با مربی جدید قرارداد امضا می‌ کند باید بگویم که این موضوع به ما ارتباطی ندارد، این مسائلی است که باید در کمیته انضباطی به آن رسیدگی شود.

مشکل فوتبال ایران درآمدزایی است
اگر از من بپرسید که مشکل فوتبال ایران چیست می‌گویم مشکل این فوتبال در درآمدزایی باشگاه‌ها است. ما توانسته‌‌ایم لیگ را جوان کنیم و می‌بینید که تنها چند بازیکن از جام‌جهانی هم اکنون در تیم‌ملی حضور دارند. ما موفق شده‌ایم جو رقابتی برای جوان‌ها در تیم‌ملی ایجاد کنیم. ضمن اینکه بلیت فروشی الکترونیکی را راه انداخته‌ایم که امیدوار هستیم در 4 ورزشگاه دیگر آن را راه اندازی کنیم.

دولت پول را به صداوسیما بدهد
من فکر می‌کنم بیشتر باشگاه‌های ما از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند چه بهتر است که این پول به صداوسیما داده شود و به صورت مساوی بین باشگاه‌ها تقسیم شود. الان باشگاه‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد، سایپا و پیکان از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند که این پول می‌تواند از طریق صداوسیما و در قالب حق پخش بین باشگاه‌ها تقسیم شود.

به قرارداد آی‌پی‌تی‌وی خیلی امیدوارم
من شخصا مطمئن هستم که قرارداد آی‌پی‌تی‌وی که بین صداوسیما و سازمان لیگ منعقد شده است، می‌ تواند خیلی از مشکلات را حل کند. در این قرارداد 5 اپراتور طرف قرارداد صداوسیما می‌شوند و این پول از طریق آنها به فوتبال ایران تزریق می‌شود.

اپراتورها مشکل فوتبال را حل می‌کنند
مطمئن هستم این 5 اپراتور می‌توانند برای خود درآمدهایی تعریف کنند و به این وسیله مشکلات مالی فوتبال حل خواهد شد. با این شکل آنها از طریق صداوسیما درآمدزایی می‌کنند و پول آن نصیب فوتبال می‌شود.

دیدگاه‌ها