کد خبر : 1272812 | 13 مهر 1394 ساعت 18:25 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

کاسیاس: امیدوارم ناواس مثل من دررئال بدرخشد

کاسیاس این روزها در پورتوی پرتغال می درخشد با این حال او همچنان بازی های رئال را به دقت تعقیب می کند و نسبت به نتایج این تیم حساس است.

کاسیاس: امیدوارم ناواس مثل من دررئال بدرخشد
به گزارش "ورزش سه"، بی مهری برخی هواداران رئال در دو سال گذشته، سبب شد تا کاسیاس در نهایت تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد. او تابستان امسال به پورتو پیوست و حالا به جای او، کیلور ناواس به دروازه بان اصلی کهکشانی ها تبدیل شده است.

کاسیاس در حاشبه یک مراسم تبلیغاتی، در مورد دربی شب گذشته مادرید که به تساوی 1-1 بین رئال و اتلتیکو ختم شد، گفت:" متاسفانه به دلیل تداخل با بازی خودمان نتوانستم این بازی را ببینم. البته بخش هایی از نیمه دوم را از طریق تلفن تماشا کردم.
رئال نیمه اول به گل رسید و جریان بازی را نیز به خوبی کنترل کرد اما در نیمه دوم، روی یک اشتباه گل تساوی را دریافت کرد. هنوز در ابتدای فصلیم اما همینکه فعلا چند تیم با اختلاف کم در بالای جدول هستند، باعث جذابیت بیشتر لالیگا شده است."

کاسیاس در مورد درخشش ناواس در ترکیب رئال گفت:" کیلور فصل خوبی را پشت سر می گذارد. موقعیت او تغییر کرده و شرایطش نسبت به سال های گذشته دشوارتر شده اما او با تجربه بالایش، تا الان خیلی خوب کار کرده است. امیدوارم کیلور مثل من بتواند در رئال درخشیده و نامش را در تاریخ این باشگاه ثبت کند."

دیدگاه‌ها