کد خبر : 1273931 | 18 مهر 1394 ساعت 16:51 | 35K بازدید | 12 دیدگاه

جای خالی دو مهرداد در تیم ملی

هنوز بحث گل خورده ایران مقابل عمان موضوع روز فوتبالی هاست.

جای خالی دو مهرداد در تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، گلی که تیم ملی در دیدار پنج‌شنبه گذشته مقابل عمان دریافت کرد به این دلیل خاطرات جام ملتهای آسیا را برای بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی زنده کرد که در مرحله یک چهارم نهایی آن مسابقات نیز تیم ملی برابر عراق به شکل مشابهی گل خورده بود. در بازی با عمان تقریبا عین همان مجموعه اشتباهات دیدار برابر عراق تکرار شد تا معلوم شود که این مشکل در تیم ملی هنوز حل نشده است. باز هم چند بازیکن تیم ملی پشت سر هم اشتباهات یکدیگر را تکمیل کردند تا دروازه ایران به شکل مشابهی باز شود. گل عمان نیز مثل دو گل از سه گلی که از عراق دریافت کردیم از جناح چپ خط دفاعی به ثمر رسید. در دیدار با عراق پس از اخراج مهرداد پولادی احسان حاج صفی به ناچار یک خط عقب‌تر آمد و البته در پُر کردن جای خالی همبازی اخراجی خود چندان موفق نبود.

پولادی پس از آن رقابتها و برخلاف قول و قرارهای قبلی به ایران بازنگشت تا هم پرونده‌اش در تیم ملی برای همیشه بسته شود و هم جایش در سمت چپ خط دفاعی خالی بماند. با این حال، کارلوس کی‌روش همچنان اصرار دارد تا برای پُر کردن این خلا از احسان حاج صفی استفاده کند. این پافشاری دو پیامد ناخوشایند دارد اول آنکه هافبک اف اس فاو فرانکفورت آلمان به خوبی از پس وظایف دفاعی برنمی‌آید و دوم اینکه یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران از یک ستاره درخشان بدل به یک بازیکن معمولی می‌شود. یعنی در اثر این اصرار هم حاج صفی ضرر می‌کند و هم تیم ملی.

حالا تیم ملی با یک خلا جدی در دفاع چپ مواجه است. از یک طرف مهرداد پولادی از دسترس خارج شده و از طرف دیگر گل عمان باعث شد تا جای او بیش از پیش خالی به نظر رسد. سرمربی تیم ملی پیشتر در تلاش برای برطرف کردن این خلا بنا داشت تا با فراخواندن مدافع ساروی ذوب‌آهن جای خالی مهرداد را با یک مهرداد دیگر پُر کند. اما مهرداد قنبری درست در نقطه عطف زندگی حرفه‌ای خود و در بدترین زمان ممکن رباط صلیبی پاره کرد تا از دسترس خارج شود. آلترناتیو دیگر کی روش برای این پست میلاد محمدی است که به همراه امیدها به قطر رفته است. بازیکنی که بیشتر در پست های تهاجمی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها