کد خبر : 1274673 | 21 مهر 1394 ساعت 15:40 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندو دپورتیوو

نیمار: الان زمان مناسبی برای تمدیدقرارداد نیست

پس از اینکه فاش شد باشگاه منچستریونایتد، دو ماه پیش به نیمار پیشنهاد قابل توجهی برای پیوستن به این تیم داده بود، مدیران بارسلونا در صدد تمدید فوری قرارداد ستاره برزیلی خود برآمدند.

نیمار: الان زمان مناسبی برای تمدیدقرارداد نیست
به گزارش "ورزش سه"، نیمار که مقابل سویا، صدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا را انجام داد، در سومین فصل حضورش در این باشگاه امیدوار است بار دیگر فاتح سه گانه شود. او در واکنش به علاقه بارسلونا برای تمدید قراردادش گفت:" از اینکه در بارسلونا هستم بسیار خوشحالم. اینجا خیلی خوب خودم را با محیط وفق داده ام. از کودکی رویای بازی برای بارسلونا را در سر داشتم و انجام 100 بازی برای این تیم، فوق العاده ارزشمند است.

من هنوز سه سال دیگر با بارسا قرارداد دارم و مسائل مربوط به تمدید قرارداد را به پدرم واگذار کرده ام. این مساله باعث نگرانی من نیست و فعلا روی بازی های بعدی تیم و اینکه بتوانم مهره موثری برای بارسا باشم تمرکز کرده ام. فکر نمی کنم الان زمان تمدید قرارداد باشد؛ البته که دوست دارم با بارسا تمدید کنم اما در این مورد بعدا صحبت خواهیم کرد.
می خواهیم روند موفق فصل پیش را این فصل نیز ادامه دهیم و فاتح سه گانه شویم. اگر هواداران مثل همیشه پشتمان باشند، رسیدن به این مهم، دور از دسترس نیست."

دیدگاه‌ها