کد خبر : 1276159 | 27 مهر 1394 ساعت 17:42 | 18.3K بازدید | 7 دیدگاه

وضعیت اسکوچیچ ، هر روز بدتر از دیروز

وضعیت اسکوچیچ بعد از باخت فولاد برابر تراکتورسازی بیشترمورد نقد قرار گرفته است.

وضعیت اسکوچیچ ، هر روز بدتر از دیروز
به گزارش "ورزش سه" دراگان اسکوچیچ که فصل قبل با فولاد نیمه جان توانست نتیجه خوب و قابل قبولی بگیرد ، در وضعیت بدی به سر می برد.تیم فولاد اکنون تنها با 3 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و 4 بازی آخرش در لیگ برتر را باخته است.

فلش بک : عجیب ترین فصل فوتبالی
پس از آنکه فولاد خوزستان در بسگ به قهرمانی رسید ، حسین فرکی به دلیل مشکلات جسمی از این تیم جدا شد و دهکردی مدیر عامل فولاد با دراگان اسکوچیچ به توافق رسید.اسکوچیچی که در فصل قهرمانی فولاد توانسته بود نتایج خوبی با قوهای انزلی بگیرد.

فولاد خوزستان توانست با وجود مشکلات فراوان در انتهای لیگ رتبه ی 5 م را به دست آورد.با اینکه فولاد نتوانست سهمیه آسیایی را بگیرد و همچنین از گروهش در مسابقات آسیایی نتوانست بالا بیاید.سونامی سربازان ، اعلام دوپینگ کاپیتان والی ، مصدومیت ها و محرومیت های پیاپی بازیکنان ، از جمله مشکلات دراگان اسکوچیچ بود.اسکوچیچ در عجیب ترین فصل فوتبال زندگی اش نشکست و به مانند نام تیمش ، استوار ماند.در آخرین روزهای حضور سیف الله دهکردی ، قرارداد اسکوچیچ با فولاد دو سال نمدید شد تا مرد دوست داشتنی کروات فوتبال ایران در اهواز بماند.

حال : هر روز بدتر از دیروز
اما روزهای دراگان اسکوچیچ در دومین فصل حضورش بسیار بد می گذرد.اسکوچیچ که در 4 هفته ابتدایی توانسته بود تنها سه امتیاز بگیرد ،وضعیتش بدتر شد و 4 بازی بعد را باخت.البته تصمیمات داور در بازی با سایپا و تراکتور هم باعث شد تا روزهای بد اسکوچیچ به پایان نرسد.

بعد از گذشت 8 هفته از لیگ پانزدهم ، وضعیت فولاد بحرانی است و سرنوشت اسکوچیچ در هاله ای از ابهام قرار دارد.عده ای از هواداران دلیل ضعف فولاد را مشکلات مدیریتی و به خدمت نگرفتن بازیکن می خوانند.

اسکوچیچ درباره ی به خدمت نگرفتن بازیکنان فوق العاده در این فصل می گوید : من تعداد زیادی بازیکن به باشگاه معرفی کردم اما این بازیکنان به دلایل مختلف از جمله مالی یا هوای گرم اهواز به فولاد نیامدند.
عده ای دیگر معتقدند اسکوچیچ باید از فولاد برود و یک مربی دیگر به این تیم بیاید تا فولاد موفق شود.اما علاج وضعیت فولاد رفتن اسکوچیچ نیست،

دیدگاه‌ها