کد خبر : 1282027 | 21 آبان 1394 ساعت 19:15 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ESPN

دخیا: قضیه انتقالم به رئال را فراموش کرده ام

داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد، در مصاحبه جدید خود اذعان داشت که یک بار دیگر در این تیم احساس شادی می کند و از تمدید قرارداد با شیاطین سرخ خوشحال است.

دخیا: قضیه انتقالم به رئال را فراموش کرده ام
به گزارش "ورزش سه"، دخیا تابستان امسال کانون توجهات رسانه ای بود. بحث انتقال او از یونایتد به رئال، بیش از دو ماه و تا آخرین روز نقل و انتقالات نیز ادامه داشت اما در نهایت با یک اشتباه اداری، این انتقال منتفی و دخیا در منچستریونایتد ماندنی شد. او یک هفته پس از شکست انتقالش به رئال، قراردادش با یونایتد را تمدید کرد.

دخیا در مصاحبه با ESPN، در مورد شرایط فعلی اش در منچستریونایتد گفت:" قضیه انتقالم به رئال را فراموش کرده و حالا یک بار دیگر در منچستریونایتد احساس خوشحالی می کنم. فکر می کنم تمدید قرارداد، بهترین راه حل برای پایان دادن به آن روزهای سخت بود.

در یونایتد محبوب هواداران هستم. هیچ کس در این باشگاه قصد زمین زدن و ناامید کردن مرا ندارد. در اینجا واقعا حس خوبی دارم. در نقل و انتقالات، هرچیزی ممکن است رخ دهد و البته در یک دقیقه نیز همه آنها می توانند منتفی شوند.

پس از آن همه اتفاق، وقتی دوباره در الدترافورد به میدان رفتم، از استقبال هواداران شگفت زده شدم. آنها واقعا مرا تحت تاثیر قرار دادند. همه آنچه در تابستان رخ داد، باعث شد تا از لحاظ فکری به بلوغ بیشتری رسیده و شخصیت قدرتمندتری پیدا کنم."

دیدگاه‌ها