کد خبر : 1283729 | 29 آبان 1394 ساعت 14:19 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو

نیمار: ترسی از جو ورزشگاه برنابئو ندارم

نیمار یک روز مانده به بازی بزرگ رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو، در یک مصاحبه اختصاصی با موندودپورتیوو، به صحبت در مورد این دوئل حساس پرداخت.

نیمار: ترسی از جو ورزشگاه برنابئو ندارم
به گزارش "ورزش سه"، این پنجمین ال کلاسکویی است که نیمار در آن حضور خواهد یافت. تاکنون او سه برد و دو باخت مقابل رئال را تجربه کرده و 2 گل نیز به این تیم زده است.

نیمار در مورد ال کلاسیکو و دو گلش به کهکشانی ها چنین گفت:" امیدوارم بازی فردا مثل سه دفعه ای که در ال کلاسیکو پیروز شده ام، برایم خوش یمن باشد. اولین گلی که به رئال زدم همیشه در خاطرم باقی خواهد ماند. آن اولین کلاسیکوی من بود و خوشبختانه موفق به گلزنی نیز شدم. دوستان و خانواده ام در نوکمپ حضور داشتند و این مساله، بازی را برای من خاص تر از همیشه کرده بود.

دومین گلی که به رئال زدم، سال گذشته بود که متاسفانه شکست خوردیم. حرکت تیمی ما قبل از گل عالی بود. از میانه های زمین حرکت کردم و پاس سوارز را به گل تبدیل کردم. این را از پدرم که خودش فوتبالیست بود یاد گرفته بودم."

نیمار در مورد جو سنگین ورزشگاه برنابئو بر علیه بارسلونا گفت:" در برزیل، چنین جوی را در بازی های سانتوس-سائوپائولو و سانتوس-پالمیراس تجربه کرده ام. به چنین بازی هایی عادت دارم و مرا نمی ترساند. آرامش خاطر دارم و آماده بازی فردا هستم."

رابطه دوستانه با مسی و نیمار:" خیلی ها می گفتند که ما نمی توانیم باهم ارتباط برقرار کنیم اما همه دیدند که چنین تصوری اشتباه بود. ارتباط صمیمانه ای بین ما در داخل و خارج از زمین وجود دارد که باعث موفقیت بارسلونا و نیز خودمان شده است."

دیدگاه‌ها