کد خبر : 1294569 | 15 دی 1394 ساعت 23:21 | 472.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و دروازه بان نفت در بن بست

پیشنهاد نجومی بیرانوند به پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند با پیشنهاد مالی اش به پرسپولیس مدیران این باشگاه را شگفت زده کرده است.

پیشنهاد نجومی بیرانوند به پرسپولیس!
به گزارش "ورزش سه"، امروزدر جلسه ای که بین علیرضا بیرانوند و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شد، بازیکن جوان نفتی ها با ارائه پیشنهادی نجومی برای حضور در این باشگاه مسوولان پرسپولیس را شگفت زده کرد.
بنابر شنیده های خبرنگار ورزش سه باشگاه نفت از پرسپولیس برای صدور رضایتنامه بیرانوند مبلغ 500 میلیون تومان پول درخواست کرده و خود این بازیکن هم در نشست امروزش با علی اکبر طاهری مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون پول خواسته است رقمی که جمع آن وی را تبدیل به گرانترین بازیکن فوتبال ایران می کند آن هم در شرایطی که همه باشگاه ها از نظر مالی در وضعیت نابسامانی هستند.
بیرانوند که از علاقه پرسپولیس و شرایط این تیم کاملا آگاه بوده است، در جلسه امروز پیشنهادهای متفاوتی را با مدیران پرسپولیس مرور کرده اما در نهایت به مسوولان پرسپولیس مبلغی را پیشنهاد کرده که آنها را از صرافت استخدام وی انداخته است. با شرایط فعلی حضور بیرانوند هم به صورت قرضی یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای پرسپولیسی ها آب می خورد که پرداخت این عدد به هیچ وجه در توان پرسپولیس نیست و در حال حاضر باید کار بیرانوند و پرسپولیس را خاتمه یافته تلقی کرد. مدیران پرسپولیس به بیرانوند گفته اند برود فکرهایش را بکند و اگر خواست با رقم منطقی تری به پرسپولیس بیاید آن وقت می توانند مذاکرات را از سر بگیرند. پرسپولیسی ها البته امیدوارند بیرانوند در ذهن خود دوباره این اعداد را چکش بزند و با رقمی معقول به جمع قرمزها بپیوندد. عدد مورد نظر پرسپولیسی ها برای استخدام بیرانوند 500 تا 600 میلیون تومان در جمع هزینه ها بوده که در شرایط فعلی از سوی نفت و بیرانوند مورد قبول قرار نگرفته است.
نکته دیگر هم این است که نفت رضایتنامه دائم بیرانوند را صادر نمی کند و او را به صورت قرضی به پرسپولیس می دهد که این مساله نیز از مشکلات بزرگ این انتقال است. انتقالی که با شرایط فعلی سر نخواهد گرفت. به این ترتیب پرسپولیس باید روی گزینه های دیگر فکر کند البته به شرطی که بیرانوند از مواضع خود کوتاه نیاید.

دیدگاه‌ها