کد خبر : 1294626 | 16 دی 1394 ساعت 11:37 | 48.1K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین موضع باشگاه نفت درباره جدایی بیرانوند

مسئول نقل و انتقالات نفت تهران می‌گوید وضعیت بازیکنانی که قرار است از تیمش جدا شوند نهایتا تا شنبه روشن می‌شود.

آخرین موضع باشگاه نفت درباره جدایی بیرانوند
به گزارش "ورزش سه"، حسین آل اسحاق مسئول نقل و انتقالات نفت تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت بیرانوند گفت: ما مجموعه مذاکراتی را برای انتقال 5-6 بازیکن خود داریم و مذاکراتی هم برای جذب 5-6 بازیکن آغاز کرده‌ایم. بیرانوند هم یکی از این بازیکنان است و نمی‌دانم چرا رسانه‌ها انقدر روی او تمرکز کرده‌اند. برای ما بیرانوند و سایر بازیکنان فرقی ندارند و مسئله همه آنها نهایتا تا شنبه روشن می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است صادقیان به صبا یا تراکتورسازی برود، بیان کرد: همه بازیکنان ما از جمله صادقیان 4-5 پیشنهاد دارند و باید در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم درباره آنها تصمیم بگیریم.


مسئول نقل و انتقالات نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بیرانوند رضایت نامه‌اش را از نفت گرفته که شب گذشته با پرسپولیسی‌ها مذاکره داشته است، گفت: پاسخ دادن به این سوال به حواشی اضافه می‌کند. اجازه دهید همه چیز را تا نهایتا شنبه روشن کنیم.


وی درپاسخ به این سوال که توضیحش راجع به اینکه منصوریان خواهان ماندن صادقیان و بیرانوند است ولی قنبرزاده رضایت داده تا این دو بازیکن جدا شوند چیست، گفت: ما در کل فصل چه ابتدا، چه اواسط و چه انتهای فصل فعالیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم. این «ما» یعنی کادرفنی، کمیته فرهنگی، کمیته مالی، مدیریت و سایر اجزای باشگاه نفت تهران و در نهایت همه جمع می‌شویم و تصمیم‌گیری می‌کنیم. به عبارت دیگر یکی از اعضای تصمیم گیرنده کادرفنی است و من نوعی هم تنها یک نظر دارم و در نهایت نظر جمعی اتخاذ می‌شود. ما بر اساس خرد جمعی کار می‌کنیم و تصمیم نهایی را کمیته مذکور می‌گیرد و به مدیرعامل ابلاغ می‌کند. در نهایت مدیرعامل تصمیم می‌گیرد که چه کاری را انجام دهد.


دیدگاه‌ها