کد خبر : 1295608 | 20 دی 1394 ساعت 13:01 | 25.3K بازدید | 3 دیدگاه

اعتصاب ملوان و کناره گیری رونالدینیویی!

در خبرها، اعتراض به انتقال شریفی به تراکتورسازی دلیل تمرین نکردن ملوان عنوان شده بود اما از انزلی خبر می رسد اعتصاب بازیکنان باعث شده تا تمرینات این تیم شمالی برگزار نشود.

اعتصاب ملوان و کناره گیری رونالدینیویی!
به گزارش "ورزش سه"، شنبه برای ملوان روز عجیبی بود. آنها که یک صید بزرگ انجام داده و مهدی شریفی را در تور خود می دیدند به یکباره با خبر انتقال او به تراکتورسازی مواجه شدند. در طول یک روز، کد سربازی مهاجم سپاهان به جای ملوان به نام تراکتورسازی خورد تا این تیم از وجود شریفی محروم شود. واکنش ملوان به این ماجرا بیانیه ای بود که از کناره گیری این تیم از لیگ برتر خبر می داد.

نکته جالب اما در انزلی رخ داد. بازیکنان ملوان قبل از صدور این بیانیه به محل تمرین رفتند تا ناراحتی خود از مشکلات مالی را با اعتصاب نشان بدهند. حتی مهدی حسینی نسب، محمد قدیر بحری و محمد حبیبی از اعضای کادر فنی و محجمود پیشگاه هادیان از کادر مدیریتی باشگاه در تمرین حضور داشتند. قرار بر این بود تا حسینی نسب در غیاب استیلی تمرین را برگزار کند اما بازیکنان با هماهنگی یکدیگر زیر بار نرفتند که لباس خود را تعویض کنند و اولین تمرین خود را پس از تعطیلات انجام بدهند.

پیش از این قرار بود مدیران ملوان قبل از بازی مقابل استقلال در هفته هفدهم، پولی به حساب بازیکنان ملوان واریز کنند. این اتفاق اما رخ نداد و بازیکنان ملوان تصمیم گرفتند تنها به دلیل احترام به مردم انزلی مقابل استقلال به میدان بروند. آنها در جلسه ای همقسم شدند تا وقتی پول نگیرند تمرینات خود را برای حضور در نیم فصل دوم آغاز نکنند.

محمود پیشگاه هادیان که از سوی مدیریت ملوان در تمرین شنبه حاضر شده بود از واریز پول به حسال بازیکنان تا دوشنبه خبر داد و از آنها خواست تمرینات را از سر بگیرند اما حرف بازیکنان یکی بود. آنها تمرین نکردند، چون پولی نگرفته بودند. به همین دلیل کادر مدیریتی برای اینکه صدای اعتصاب بازیکنان به رسانه ها نرسد، بیانیه ای صادر کرد و ماجرای مهدی شریفی را بهانه قرار داد تا داستان اعتراض بازیکنان به بی پولی باشگاه پنهان بماند.

 مدیران ملوان قصد داشتند با یک تیر دو نشان بزنند. هم به ماجرای شریفی اعتراض کنند و هم ماجرای اعتصاب بازیکنان رسانه ای نشود. آنها در این راه موفق بودند اما کسی نیست که از آنها بپرسد اگر قرار بر کناره گیری از لیگ برتر بود چرا کادر فنی ملوان در تمرین حاضر شدند و چرا از بازیکنان خواستند تمرین کنند؟
طی روزهای اخیر پولی به باشگاه ملوان رسیده که حدود یک میلیارد است. بازیکنان ملوان از مسئولان باشگاه خواسته اند تا این پول را بین شان تقسیم کنند اما مدیران ملوان با بی اعتنایی پاسخی به این خواسته بازیکنان نداده اند! به نظر می رسد آنها منتظر حضور بازیکنان و تمرین کردن آنها هستند تا ثابت کنند زیر بار حرف بازیکنان نمی روند و می توانند آنها را بدون پرداخت پول هم به تمرین وا بدارند!

دیدگاه‌ها