کد خبر : 1296608 | 24 دی 1394 ساعت 12:29 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین لیگ در خواب زمستانی

استقلال نیاز به تقویت دارد یا نه؟

در روزهایی که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری در حال تقویت خود هستند صدرنشین لیگ هیچ تحرکی برای جذب بازیکن ندارد.

استقلال نیاز به تقویت دارد یا نه؟
به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر تا این لحظه هیچ خریدی در نقل و انتقالات زمستانی نداشت تا نگرانی‌ها در بین طرفداران این تیم به اوج خود برسد. این اتفاق در حالی رخ داد که قبل از آغاز نقل و انتقالات کادر فنی و در رأس آنها سرمربی تیم مدام از جذب بازیکنان جدید برای پر کردن جای خالی نفرات جدا شده می‌کرد.

پرویز مظلومی در برهه جدایی جاسم کرار تنها با این شرط حاضر به موافقت برای صدور رضایتنامه ملی پوش عراقی شد که باشگاه یک بازیکن بزرگ را در نیم فصل جانشین او کند اما در عمل نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه در مذاکره با گزینه‌های مد نظر این مربی هم چیزی جزء بن بست رقم نخورد تا سر استقلال در نقل و انتقالات فعلاً بی کلاه باقی بماند.

با اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال این گونه برداشت می‌شود که مدیریت با توجه به نتایج خوب و ترکیب کاملی که تیم در نیم فصل نخست داشته تمایلی به تحمیل هزینه‌های جدید برای جذب بازیکن ندارد و ترجیح می‌دهد با کمترین فشار مالی استقلال را برای نیم فصل دوم آماده کند به خصوص که نتایج کسب شده با کادر فعلی بازیکنان هم قابل قبول  بوده است اما در سوی دیگر کادر فنی و پرویز مظلومی مدام از کمبود بازیکن خلاق در میانه میدان صحبت می‌کنند و گوش شنوایی هم در باشگاه نیست.

ناکامی در جذب مهره‌هایی همچون بختیار رحمانی، داریوش شجاعیان و رسول نویدکیا با توجه به رویکرد باشگاه‌هایی که ستاره‌های مد نظر استقلال را داشتند قابل پیش بینی بود و  در این بین با اتفاقات رخ داده در ابتدای فصل مظلومی تمایلی هم برای معرفی بازیکن خارجی از خود نشان نمی‌دهد و تا این لحظه لیستی به کمیته نقل و انتقالات ارائه نداده است.

با این اوصاف این سئوال ذهن طرفداران استقلال را به خود مشغول کرده که تیم محبوبشان نیاز به تقویت دارد یا نه؟ اگر دارد چرا اقدام عاجلی از سوی مدیریت انجام نمی‌شود و اگر ندارد چرا کادر فنی نام‌های بزرگی همچون بختیار رحمانی، شجاعیان و نویدکیا را در سبد خرید زمستانی خود قرار داد!

دیدگاه‌ها