کد خبر : 1297171 | 26 دی 1394 ساعت 19:25 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

خط حمله تراکتور تکمیل شد؛

آلویس نانگ از فردا در تمرین تراکتورسازی

تراکتورسازی موفق شد با آلویس نانگ برای حضور در این تیم به توافق برسد و او در ادامه مسابقات با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

آلویس نانگ از فردا در تمرین تراکتورسازی
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم کامرونی نفت تهران با مسوولان تراکتورسازی برای حضور در این تیم به توافق رسید و در ادامه مسابقات در ترکیب تیم تبریزی به میدان خواهد رفت. آلویس نانگ در نیم فصل گذشته به جمع فولادی ها پیوست و موفق شد در 14 دیدار در ترکیب تیم دراگان اسکوچیچ 9 گل به ثمر برساند.

نانگ با جدایی خبرسازش در ابتدای فصل به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست و البته موفق نشد عملکرد گذشته اش را با توجه به نتایج نه چندان مطلوب نفت ادامه دهد و در نیم فصل هم در لیست فروش باشگاه قرار گرفت. رزومه او اما برای تیم های خواهانش دلیلی بود تا با او پای میز مذاکره بنشینند و در نهایت در حالی که گفته می شد او تمایل به دریافت قراردادی یک میلیاردی دارد با تراکتورسازی با کمتر از نصف این مبلغ به توافق رسید. نانگ در نیم فصل اول لیگ پانزدهم 4 گل برای نفتی ها به ثمر برساند و قلعه نویی و هواداران تراکتورسازی امیدوارند در ترکیب تیم شان بیش از گذشته بدرخشد.

تراکتورسازی سازی پیش از این موفق شده بود برای ترمیم خط حمله اش مهدی شریفی را نیز جذب کند و اکنون امیر قلعه نویی و تیمش با حضور این دو ستاره به حضور موفق تراکتورسازی در ادامه مسابقات بیش از پیش امیدوارند.

دیدگاه‌ها