کد خبر : 1301805 | 15 بهمن 1394 ساعت 01:48 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

سامر:تا‌به‌حال‌دیوانه‌فوتبالی‌مانندگواردیولاندیدم

مدیر ورزشی باشگاه بایرن با بیان این جمله که اجازه ایجاد تنش به کسی نمی‌دهد، با منتقدان تسویه حساب کرد.

سامر:تا‌به‌حال‌دیوانه‌فوتبالی‌مانندگواردیولاندیدم
به گزارش "ورزش سه"، به دلیل مصدوم شدن ناگهانی سردار تاسکی در تمرین امروز بایرن مونیخ، ماتیاس سامر به سرعت خود را به کنفرانس مطبوعاتی که برای معارفه این خرید جدید باواریایی‌ها تدارک دیده شده بود رساند و با بیانات و پاسخ‌های قاطعش به سوالات خبرنگاران نشان داد هنوز -دست کم از نظر لفظی- از همان ویژگی‌هایی که او را زمانی به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل کرده بود و این روزها جای خالی‌اش در بایرن احساس می‌شود برخوردار است. او طی مدت هیجده دقیقه راجع به مسائل جاری بایرن صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:

افزایش انتقادها نسبت به گواردیولا:
-در حال حاضر مسئولیت همه چیز را به گردن او می‌اندازند، از نیامدن دی‌بروین به بایرن گرفته تا چیزهای دیگر. من به شما می‌گویم: این برای ما پذیرفتنی نیست. جریانی که در حال حاضر به راه افتاده درست نیست. مربی ما هرگز ادعا نکرده بی‌عیب و نقص است؛ با این حال من دو سال و نیم است با او همکارم و به جرأت می‌گویم یک چنین فرد دیوانه فوتبالی را تا به حال ندیده بودم.
از میزان علاقه‌اش به فوتبال متأثر و حیرانم؛ زیرا او فوتبال را عاشقانه زندگی می‌کند. به نظر می‌رسد هجمه‌های اخیر حریم شخصی او را نشانه گرفته‌اند، پس خواهش می‌کنم کمی احترام را جایگزین این نقدها کنید. چرا که پپ شایسته احترام است، چرا که او برای بایرن مونیخ و فوتبال آلمان دورانی باورنکردنی ساخته است.

ادعای گاتزتا دلو اسپورت مبنی بر قصد بایرن برای فروش بن‌عطیه:
-از من ناراحت نشوید اما یک چیزهایی در اینباره می‌خوانم که از تعجب شاخ درمی‌آورم. من همینقدر بگویم که دروغ می‌گویند. حقیقت ندارد. همین.

جو بایرن و انتقادات وارده:
-در زبان ما زاکسنی‌ها می‌گویند چوب در لانه مورچه‌ها کردن. نمی‌دانم باواریایی‌ها به آن چه می‌گویند! ببینید، این روزها با همه ابزارها تلاش می‌شود اردوی ما را با مسائل حاشیه‌ای درگیر کنند و جنجال به وجود بیاورند اما بهشان اطمینان می‌دهم برعکسش را خواهند دید. ما به هم نزدیک‌تر و رفیق‌تر خواهیم شد و اجازه تنش‌زایی به کسی نمی‌دهیم.

احتمال بردن چهارمین جام قهرمانی پیاپی به رغم تعقیب دورتموند:
-ما می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم. من از چمپیونزلیگ و جام حذفی حرف نمی‌زنم بلکه منظورم چهارگانه سحرآمیز است که وسوسه به دست آوردنشان تیم را به جوشش وامی‌دارد. این هدف بزرگ ماست اما در این راه یک رقیب هم داریم که عالی بازی می‌کند.

بازیکنان ناراضی و ادعای حکومت نظامی گواردیولا:
-بایرن و آرامش؟ نمی‌شود که. تیم ما آرمانشهر نیست که مشکلاتی نداشته باشد و من نمی‌خواهم کتمان کنم که احتمالا صحبت‌هایی پیش آمده بوده که متعاقب آن برخی بازیکنان احساس نارضایتی کرده‌اند. ولی حالا که چه؟ این موضوع اشکالی ندارد و همیشه وجود داشته. اصلا و ابدا نمی‌خواهم ادعا کنم فضای حال حاضر بایرن هیچ خط و خشی ندارد. نه. من نمی‌توانم همه چیز را کنترل کنم. اما تلاشم در این مسیر خواهد بود که یکایک بازیکنان خود را در خدمت تیمشان بدانند.

نظر گواردیولا راجع به سردار تاسکی:
-ما درمورد آوردن این بازیکن با او گفتگو کردیم. طبیعتا پپ می‌خواهد همه چیز را با آخرین جزئیات بداند. او گفت: اوکی! موافقم، داشتن گزینه جدید خیلی هم خوب است و شما لطف دارید!"

دیدگاه‌ها