کد خبر : 1302266 | 17 بهمن 1394 ساعت 16:10 | 5.7K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجری: بردن تراکتور با قلعه‌نویی سخت است

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: مقابل این تراکتورسازی که قلعه‌نویی به آن اضافه شده بازی کردن سخت است.

مهاجری: بردن تراکتور با قلعه‌نویی سخت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:‌امیدوارم صرف نظر از نتیجه فردا یک فوتبال خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و ما هم بتوانیم از اعتبارمان دفاع کنیم هر چند که مقابل این تراکتورسازی کار سختی داریم چرا که امیر قلعه‌نویی و چند بازیکن جدید به این تیم اضافه شدند و به نوعی اسب‌شان را زین کرده‌اند. البته باید بگویم ما هم تمرینات خوبی انجام دادیم و نفرات جوان و باانگیزه‌ای داریم که توانستیم مقابل سایپا گوشه‌ای از توانایی‌هایمان را به نمایش بگذاریم و امیدوارم فردا روند خوب‌مان را مقابل تراکتورسازی ادامه دهیم.


وی ادامه داد: ما بازی قبل مقابل سایپا به برتری رسیدیم و بردهای خوبی هم در چند وقت اخیر مقابل تراکتورسازی داشتیم. فکر می‌کنم تراکتورسازی سه یا چهار باخت داشته که یکی از آنها را ما به این تیم تحمیل کردیم. قطعا هر کسی بیشتر تلاش کند فردا نتیجه خواهد گرفت اما امیدوارم سوای نتیجه از فوتبال فردا لذت ببریم. خود شما در تبریز دیدی که ما بازی‌مان به گسترش فولاد را واگذار کردیم اما بازی خوبی انجام دادیم.


سرمربی پدیده در خصوص محرومان یا مصدومان‌شان در بازی فردا افزود: خوشبختانه محروم نداریم اما یونس شاکری، میلاد غریبی و محسن بیات مصدومان ما هستند هر چند که بر خلاف نیم‌فصل اول که تعداد مصدومان باعث شده بود دست ما بسته باشد اما الان نیمکت خوبی داریم که می‌توانند کمبودها را جبران کنند.


مهاجری درباره حضور تماشاگران هم تصریح کرد: نمی‌توان تماشاگران را از فوتبال جدا کرد. تماشاگر جزئی از فوتبال است و اگر هم مربیان یا فوتبالیست‌ها هنری دارند این هنر برای تماشاگران است و اگر آنها نباشند خیلی چیزها را از دست می‌دهیم. روزهایی که ورزشگاه یادگار امام مملو از تماشاگر بود می‌توان گفت آنها یک اهرم قوی بودند اما نمی‌دانم چرا دیگر از بازی‌های تراکتورسازی استقبال نمی‌کنند.


وی در پایان تصریح کرد: شاید در خیلی از بازی ها ما سه گل هم خورده باشیم اما دفاع نکردیم و فوتبال با برنامه انجام می‌دهیم تا به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها