کد خبر : 1302313 | 17 بهمن 1394 ساعت 17:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت وارده؛

گهر تیمی دوست داشتنی و در آستانه سقوط

گهر سیرجان علیرغم حضور در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ دسته اول شرایط سختی برای بقا دارد و فاصله امتیازی کمی با تیم قعرنشین آنها را در منطقه خطر قرار داده است.

گهر تیمی دوست داشتنی و در آستانه سقوط
به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان به عنوان یکی از محبوبترین تیم های دسته اول این روزها شرایط ویژه و حساسی را دنبال می کند و طرفداران این تیم کاملا نگران آینده تیم شان هستند. آنها در حال با کسب 26 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارند که فاصله آنها با تیم قعرنشین تنها 5 امتیاز است و این شرایط ویژه ای را در انتهای جدول به وجود آورده است.

مدیریت باشگاه گل گهر که در فصل پیش رو با هزینه هنگفت و البته بدون دغدغه مالی تیمش را راهی مسابقات کرد و به نظر می رسید بتوانند در جمع مدعیان حضور یابند اما با این حال عدم برنامه ریزی صحیح و استفاده از پتانسیل ها موجب شده انها موفق نشوند به نتیجه دلخواه برسند و این مساله بار دیگر عدم مدیریت ورزشی در بطن فوتبال را یادآوری می کند. تیمی که در فصول گذشته علیرغم مشکلاتی که داشت اما با مدیریت ورزشی و حضور افراد ورزشی مثل حسن کشاورز به خوبی موفق شده بود با بودجه ای کم ولو معقول انتظارات هواداران سیرجانی را برآورده کند امروز در دغدغه سقوط به سر می برد.

باید دید در آینده شرایط این تیم چگونه خواهد بود و سیرجانی ها موفق خواهند شد از شرایط فعلی رها شوند یا به منطقه خطر و سقوط و فروپاشی رویای هواداران سیرجانی نزدیک خواهند شد.

دیدگاه‌ها