کد خبر : 1302529 | 18 بهمن 1394 ساعت 16:45 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

نقد داوری ذوب آهن- پرسپولیس (یادداشت)

دفاع ذوب باید اخراج می‌شد و پنالتی پرسپولیس تکرار...این خلاصه نقد داوری بازی ذوب آهن-پرسپولیس است.

نقد داوری ذوب آهن- پرسپولیس (یادداشت)
داوود رفعتی کارشناس داوری "ورزش سه" اعلام کرد؛ در یک بازی روان  زیبا عملکرد اشکان خورشیدی داور بازی پرسپولیس- ذوب آهن به‌طور کلی خوب بود. نکات مورد اشاره رفعتی به شرح ذیل است:

*خورشیدی در این بازی از آوانتاژهای بسیار خوب استفاده کرد  که این تصمیم و رفتار او به زیبایی مسابقه افزود که گل دوم پرسپولیس حاصل این آوانتاژ بسیار شایسته و زیبا بود.

*ا این بازی 2 صحنه مهم وتاثیر گذار داشت که در هر 2 مورد به نفع تیم فوتبال ذوب آهن بود. در دقیقه 37 مدافع ذوب آهن باید اخراج می‌شد ولی خطا به نظر خارج از محوطه جریمه بود، در این صحنه هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مهدی طارمی را با خطا متوقف کرده و باید اخراج می‌شد.

 * در این بازی داور مسابقه 2 ضربه پنالتی اعلام کرد که هر دو پنالتی کاملاً صحیح بود ولی دروازه‌بان ذوب آهن قبل از ضربه کمال کامیابی نیا رو به جلو حرکت کرد که باید پنالتی تکرار می‌شد در این‌گونه تصمیمات کمک داور باید شجاعت به خرج دهد که البته در این بازی این اتفاق رخ نداد.

*اما درباره کمک داوران مسابقه باید بگویم که کمک‌ها در موقعیت‌های آفساید خوب کار کردند و به‌جز آن دو صحنه که از آن حرف زدیم، به‌طور کلی داوری خوب بود

دیدگاه‌ها