کد خبر : 1302569 | 18 بهمن 1394 ساعت 17:36 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

با استراتژی سه امتیاز گرفتیم

مهاجری: تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی دارد

سرمربی پدیده ای ها خوشحال از پیروزی تیمش در برابر تراکتورسازی، به تمام عوامل تیمش خسته نباشید گفت و بابت این سه امتیاز شیرین از آنها تشکر کرد.

مهاجری: تراکتورسازی پتانسیل قهرمانی دارد
به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش در برابر تراکتورسازان گفت: بازی بسیار خوبی بود، بازیکنان دو تیم با توجه به شرایط بازی مجبور شدند بازی فیزیکی ارائه دهند، بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و توانستند با تمرکز بالا و استراتژی سه امتیاز را از این بازی سخت به حساب تیم واریز کنند.
او ادامه داد: همین جا لازم است به مجموعه پدیده خسته نباشید بگویم تیمی که در روزی سخت موفق شد سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

مهاجری در رابطه با شعارهایی هواداران تراکتورسازی که علیه امیر قلعه نویی و مسوولان تیم شان سر دادند گفت: در حال حاضر این تصمیم گرفته شده است که قلعه نویی در تراکتور فعالیت کند. با توجه به این که الان مربی تیم تراکتور مشخص شده است لازم است که از وی حمایت شود. لازم است که جلسه گذاشته شود و راهکار داده شود تا شرایط تراکتور بهتر شود. سپاهان و تراکتورسازی این پتانسیل را دارند که قهرمان شوند.

سرمربی پدیده ای ها در پایان راجع به تیم تراکتورسازی گفت: فکر می کنم توقعات از این تیم خیلی زیاد است. زیرا این تیم فصل گذشته دوم شده و الان همه انتظار دارند که تیم یا اول شود، یا دوم و یا سوم. همین مساله کار تراکتور را دشوار می کند.

دیدگاه‌ها