کد خبر : 1303495 | 22 بهمن 1394 ساعت 16:24 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان: نتایج شایسته‌ی تراکتور می‌گیرم

مربی تراکتورسازی تبریز امیدوار است شکست مقابل پدیده را فردا برابر استقلال خوزستان جبران کنند.

پژمان: نتایج شایسته‌ی تراکتور می‌گیرم
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی به دلیل بیماری نتوانست در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان شرکت کند و به جای او علیرضا پژمان پاسخگوی خبرنگاران اهوازی شد.

پژمان در مورد نتایج تراکتورسازی در هفته‌های اخیر گفت: ما عملکرد خود را دیدیم و فکر می‌کنم نتایج بدی نداشتیم. در مسابقه اخیر مقابل پدیده نیمه اول خوبی سپری کردیم و از مالکیت توپ می‌توان فهمید چه تیمی بیشتر سوار بر بازی بود اما در نیمه دوم شرایط تغییر یافت و اتفاقات غیر فوتبالی در عملکرد تیم‌ها تاثیر گذاشت. هرچه بود گذشت و ما در بازی فردا فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

او اضافه کرد: به ویسی که تیم خوب و باانگیزه‌ای آماده کرده تبریک می‌گویم. همچنین برای فوتبال استان خوزستان احترام زیادی قائل هستیم چون آنها با عشق بازی می‌کنند. هر تیمی که با کیفیت و عشق بازی کند پیروز می‌شود. این هفته برابر یکی از تیم‌های بالای جدول بازی داریم که عملکرد درخشانی داشته است. متاسفانه بعضی اوقات اتفاقات موجب واگذاری نتایج از سوی تراکتورسازی می‌شود ولی تلاش ما این است هر طور شده شرایط بهتری در جدول و در خور نام تراکتور پیدا کنیم.

مربی تراکتورسازی با اشاره به غائبان تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: شاهین ثاقبی، فردین عابدینی و فرزاد حاتمی مصدوم هستند و قطعا به این بازی نمی‌رسند.

دیدگاه‌ها