کد خبر : 1303843 | 24 بهمن 1394 ساعت 09:45 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: آنچلوتی بهترین مربی ام بوده است

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید عنوان کرد که کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی، بهترین مربی بوده که در رئال با او کار کرده است.

مودریچ: آنچلوتی بهترین مربی ام بوده است
به گزارش "ورزش سه"، مودریچ سال 2012 به رئال مادرید پیوست و در فصل اول حضورش تحت هدایت مورینیو کار کرد. سپس دو فصل شاگرد آنچلوتی بود و در فصل جاری تحت هدایت بنیتس و زیدان نیز کار کرده است. با این حال، مودریچ، سرمربی ایتالیایی را بهترین مربی اش در رئال می‌داند.
او گفت:" من رابطه خیلی خوبی با هر چهار مربی ام در رئال داشته ام. آنها به من کمک کردند پیشرفت کنم ولی اگر قرار باشد بهترین را انتخاب کنم، آنچلوتی را انتخاب خواهم کرد."
مودریچ سپس به تمجید از زیدان پرداخت و گفت:" فکر می‌کنم همه می‌دانند زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.می‌توانم از او خیلی چیزها یاد بگیرم. تا به حال خیلی خوب کار کرده است. مطمئنم که دوره فوتبالی خیلی خوبی خواهد داشت. او می‌داند دقیقا چه می‌خواهد. خیلی صحبت نمی‌کند. او دقیقا آنچه از ما می‌خواهد را می‌گوید و همه از این وضعیت راضی هستند."
مودریچ درباره رونالدو گفت:"رونالدو برای دستاوردهایش بازیکن بزرگی محسوب می‌شود. او یک هم تیمی فوق العاده است. به خاطر دستاوردهایش، همه انتظار دارند که او در هر بازی در بالاترین سطح باشید ولی او هنوز یکی از بهترین‌های جهان است و خوشحالیم که او کنار ماست."

دیدگاه‌ها