کد خبر : 1303914 | 24 بهمن 1394 ساعت 14:17 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیات بازرسی فساد در تنیس تشکیل شد

هیات مستقلی برای بازرسی فساد در تنیس حرفه‌ای جهان تشکیل شد. این هیات قرار است علاوه بر بررسی فساد، درباره موثر بودن روش‌های ضد فساد نیز بازبینی‌هایی انجام دهد.

هیات بازرسی فساد در تنیس تشکیل شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، Inside the games نوشت، این هیات با نظر چهار مرجع اصلی تنیس، انجمن تنیس‌بازان حرفه‌ای (ATP)، انجمن زنان تنیس (WTA)، فدراسیون جهانی تنیس (ITF) و انجمن گرند اسلم تشکیل شده است.

این در حالی است که اخیرا تحقیقات منتشر شده از سوی BBC و Buzz Feed نشان داده است تبانی در مسابقه‌های تنیس اتفاق افتاده است. گفته شده تنیس بازانی که در این تبانی درگیر بودند، هنوز در حال مسابقه دادن هستند.

هیات بازرسی فساد برنامه ضد دوپینگ در تنیس را نیز بررسی می‌کند و هرگونه تغییر مورد نیاز را نیز پیشنهاد می‌دهد. این هیات با تمامی بخش‌های مربوط به تنیس از جمله سهامداران در ارتباط خواهد بود و در نهایت گزارشی ارائه می‌دهد.

اخیرا مشخص شد که دو داور تنیس نیز به دلیل شرط بندی و دستکاری در نتایج بازی‌ها محروم شدند و چهار داور دیگر نیز پرونده‌شان در حال بررسی است.

طبق گزارش گاردین، چهار داور دیگر به دلیل اعلام نتایج با یک دقیقه تاخیر مورد بازرسی قرار گرفتند. گفته می‌شود آن‌ها این کار را کرده‌اند تا تعدادی از سندیکاها بتوانند از این زمان برای شرط‌بندی استفاده کنند.


دیدگاه‌ها