کد خبر : 1304108 | 25 بهمن 1394 ساعت 09:09 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

عالمیان: با رفع مصدومیت نوشاد شرایط بهتر شده

ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران می‌گوید در رقابت‌های جهانی مالزی تیم ایران مقابل تایلند، کانادا و بلژیک می‌تواند پیروز باشد اما برابر برزیل کار بسیار دشواری در پیش دارد.

عالمیان: با رفع مصدومیت نوشاد شرایط بهتر شده
به گزارش "ورزش سه"، نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره آخرین شرایط آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات خود را در اردوی آماده‌سازی تهران با فشردگی بسیار دنبال می‌کنم و حضور حریفان تمرینی از کره شمالی و چین تاثیر زیادی در روند آماده‌سازی ملی‌پوشان دارد.

او افزود: البته یک آسیب دیدگی جزئی در ناحیه کتف دارم و با مراقبت و توجه بیشتر سعی می‌کنم با آمادگی حداکثری در رقابت‌های قهرمانی جهان در مالزی حاضر شوم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به حضور در دو تورنمنت آماده‌سازی در مجارستان و آلمان، گفت: در تورنمنت مجارستان شرایط خوبی داشتم و توانستم خودم را تا مراحل بالا برسانم اما در تورنمنت آلمان با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی در کنارم حضور نداشت از عملکردم چندان رضایت نداشتند. با این حال امیدوارم به پشتوانه این دو تورنمنت بتوانم در رقابت‌های جهانی مالزی خوب ظاهر شوم.

عالمیان خاطرنشان کرد: یک شناخت نسبی از حریفان در رقابت‌های جهانی مالزی داریم. به نظرم تیم‌های تایلند و کانادا را می‌توانیم شکست دهیم و برای پیروزی مقابل بلژیک نیز شانس زیادی داریم اما برابر برزیل قطعا کار دشواری در پیش خواهیم داشت. تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

او با بیان اینکه با برطرف شدن مصدومیت نوشاد عالمیان شرایط تیم ایران بهتر شده، گفت: همه ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را در رقابت‌های جهانی مالزی و انتخابی المپیک کسب کنیم. خوشبختانه مصدومیت نوشاد نیز برطرف شده و آمادگی خوبی دارد.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد حضورش در تیم پتروشیمی نیز گفت: پتروشیمی در حال حاضر صدرنشین لیگ پینگ‌پنگ ایران است و این امر نشان از قدرت پتروشیمی دارد. با توجه به اینکه مرحله حذفی لیگ به سال آینده موکول شد شرایط برای بازیکنان ملی‌پوش بسیار بهتر شده است. امیدوارم بتوانم همراه با تیمم قهرمان رقابت‌های لیگ شوم.

او در پایان خاطرنشان کرد: جمیل لطف‌الله نسبی بهترین گزینه‌ای بود که برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شد و به نظرم با توجه به دانش بالایی که این مربی دارد می‌توانیم با او به موفقیت دست پیدا کنیم.


دیدگاه‌ها