کد خبر : 1304339 | 25 بهمن 1394 ساعت 21:09 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مدعیان والیبال به قهرمانی نزدیکتر شدند

روز اول مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به پایان رسید و تیم های اول تا چهارم موفق شدند رقبای خود را شکست دهند.

مدعیان والیبال به قهرمانی نزدیکتر شدند
به گزارش "ورزش سه"، بازی های رفت دور اول مرحله حذفی لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه در چهار شهر برگزار شد و تیم های مدعی که میزبانان این روز بودند موفق شدند رقبای خود را شکست دهند. بانک سرمایه در تهران کار سختی نداشت و با نتیجه 3 بر صفر آرمان اردکان را شکست داد اما نکته این دیدار بازی برگشت در خانه حریف است که معمولا اردکانی بهترین بازی های خود را مقابل تماشاگران خودی انجام می دهند. آرمان شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، کاله و بسیاری دیگر از تیم های مدعی را در خانه خودش شکست داده است.
شهرداری ارومیه هم مقابل خیل تماشاگران خودی سایپا را شکست داد اما با نتیجه 3 بر یک. اکثر ست ها بسیار نزدیک و حساس دنبال می شد اما شاید بازی از نظر کیفی زیاد نزدیک نبود چرا که در اکثر ست هایی که سایپا نتیجه را واگذار می کرد در ابتدا با اختلاف چشمگیری از حریف پیش می افتاد و بعد نتیجه را واگذار می کرد. بازیکنان با تجربه شهرداری ارومیه با کمک تماشاگران اجازه برد را به شاگردان ناصر شهنازی ندادند، بردی که زیاد دور از دسترس آنها نبود.
نزدیک ترین بازی این مرحله از نظر جایگاه رده بندی بین ثامن الحجج خراسان و شهرداری تبریز در سالن مهران مشهد برگزار شد. امتیازات 26 بر 24، 26 بر 24، 22 بر 25 و 25 بر 23 نشان می دهد که این دیدار بسیار نزدیک بود و با اینکه میزبان توانست با برد بازی را به پایان برساند اما بازی سختی را پشت سر گذاشت.
پیکان در آخرین امتیازات ست پنجم توانست از شکست مقابل متین ورامین فرار کند و این دو تیم توانستند زیباترین دیدار پلی آف را انجام دهند، تنها دیداری که به ست پنجم کشیده شد. متین شروع خوبی داشت اما در ست های دو و سوم مغلوب پیکان شد اما شاگردان محمد ترکاشوند تواسنتد ست چهارم را به سود خود کنند و بازی را به ست پنجم بکشانند. ست پنجم هم میتن در معرض برد بازی بود اما پیکان موفق شد با یک بازی همراه با تجربه برد را از چنگ متین بیرون بکشد تا یک قدم برای صعود به جمع چهار تیم از حریف جلو تر باشد.
با این حساب تیم های بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه و ثامن الحجج تیم های اول تا چهارم که میزبان اولین مرحله پلی آف بودند موفق شدند رقبای خود را شکست دهند تا یک قدم برای صعود به مرحله بعد جلوتر باشند.
نتایج کامل مرحله اول پلی آف:
شهرداری ارومیه ٣ - سایپا یک
٢٨-٢٦، ٢٥-١٥، ٢٥-٢٧، ٢٥-١٦

ثامن الحجج ٣ - شهرداری تبریز یک
٢٦-٢٤، ٢٦-٢٤، ٢٢-٢٥، ٢٥-٢٣

بانک سرمایه ٣ - آرمان ورزش اردکان صفر
٢٥-٢٢، ٢٥-١٢، ٢٥-١٩
پیکان 3 - متین صالحین ٢
٢٧-٢٩، ٢٥-١٥، ٢٥-٢١، ٢١-٢٥، 18_16

دیدگاه‌ها