کد خبر : 1305868 | 01 اسفند 1394 ساعت 23:43 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

سامر: توماس مولر رهبر بایرن است

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به ستایش شخصیت توماس مولر، مهاجم باواریایی ها پرداخت.

سامر: توماس مولر رهبر بایرن است
به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار امشب بایرن مونیخ مقابل دارمشتات در آلیانس آرنا که با حساب 3 بر 1 بسود میزبان به پایان رسید، ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی باشگاه بایرن، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی امشب برابر دارمشتات:
فوتبال گاهی دیوانه می‌شود و به سرش می‌زند! من فقط امیدوار بودم این دیوانه‌بازی نود دقیقه به طول نینجامد. دارمشتات بسیار فشرده و سرعتی کار می‌کرد. سردار تاسکی حضور خوب و فعالانه‌ای در خط دفاعی ما داشت اما روی گل دریافتی می‌توانست جاگیری بهتری داشته باشد؛ البته او مدت‌هاست بازی نکرده بوده است.

بازی سه‌شنبه مقابل یوونتوس:
از رویارویی با یووه خوشحالیم. شانس دو تیم پنجاه پنجاه است؛ هر دو تیم بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و از سوی مربیان بسیار خوبی هم رهبری می‌شوند. حالتی که تیم در روز سه‌شنبه خواهد داشت، نتیجه را تعیین خواهد کرد و از اینرو من امیدوارم دوبرابر همیشه قوی باشیم. ما از سویی باید در مقابل تیمی قدرتمند به خوبی مقاومت کنیم و از سویی دیگر هم می‌بایستی بازی خودمان را پیش ببریم.

فرانک ریبری:
بازیکنان بزرگ در بازی‌های بزرگ نقش بسیار مهمی دارند. فرانک یکی از آن بازیکن‌های بزرگ است.

توماس مولر:
او فراتر از یک پدیده است. او یک رهبر هم هست. در وقفه بین دو نیمه می‌شد حس کرد که او از طرفی گروه را رهبری می‌کند و از طرفی دیگر هم سعی در حفظ آرامش دارد و کلا به عنوان یک الگو پیشاپیش سایرین حرکت می‌کند. البته همیشه نمی‌توان حالش را توصیف کرد اما همیشه خوب است، اصلا فوق‌العاده است.

دیدگاه‌ها