کد خبر : 1307245 | 08 اسفند 1394 ساعت 14:11 | 119.9K بازدید | 26 دیدگاه

از کریمی و آزمون تا طارمی، عقیلی و رحمتی

کوچ دسته جمعی سلبریتی‌ها از اینستاگرام (عکس)

علی کریمی، سردار آزمون، هادی عقیلی، مهدی طارمی و مهدی رحمتی ستاره هایی هستند که به فعالیت خود در اینستاگرام پایان دادند. آن هم تنها به این دلیل:« فحاشی »

کوچ دسته جمعی سلبریتی‌ها از اینستاگرام (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، ستاره های فوتبال ایران رفته رفته از فضای مجازی فاصله می گیرند و ترجیح می دهند دور از حواشی موجود تمرکز خود را معطوف به داخل زمین کنند و نه خارج از آن. بازیکنان پرسپولیس و استقلال ، ستاره های این تیم همچون محسن بنگر، مهدی طارمی،آرش برهانی و مهدی رحمتی چندی پیش با انتشار متنی که نشان می داد از توهین ها ناراحتند ، پست های خود را حذف کردند و به فعالیت خود در اینستاگرام پایان دادند.

پس از بازیکنان استقلال و پرسپولیس، علی کریمی نیز تصمیم گرفت برای همیشه با اینستاگرام خداحافظی کند. کریمی بر خلاف سایر ستاره ها، اکانت خود را کامل حذف کرده تا نشان دهد از بروز اتفاق هایی در صفحه شخصی اش  ناراحت است. گویا فحاشی هایی که به دلیل مصاحبه کریمی در کامنت های صفحه اینستاگرامش صورت گرفته، دلیل پایان فعالیت او در اینستاگرام است.

سردار آزمون دیگر ستاره ای است که تصمیم گرفته تا به حضورش در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام پایان بدهد. آزمون در صفحه اینستاگرامش از دلیل این اقدام پرده برداشته و درباره اش توضیح داده:« من جز تشکر کار دیگه ای نکردم ولی متاسفانه بعضی ها فرهنگشون زیر صفر است»

هادی عقیلی نیز چندی پیش پست های خود را حذف کرد و برای همیشه از اینستاگرام رفت. اینها نشان می دهد که ستاره های فوتبال ایران به دلیل فحاشی ها تحت فشار قرار گرفته اند و به ناچار صفحه شخصی خود را در اینستاگرام بسته اند. یادمان نمی رود که قبل از جام جهانی چه بلایی بر سر صفحه مسی در فیسبوک آمد و یا داور استرالیایی بازی ایران- عراق در جام ملتها که تا مدتها کامنت های فحاشی هواداران ایرانی را می خواند.

فرهنگ استفاده از اینستاگرام در ایران هنوز جا نیفتاده و هر از چندگاهی می بینیم که چنین مشکلاتی پیش می آید و باعث دوری ستاره ها از فضای مجازی می شود. ماهیت فضای مجازی ارتباط میان سلبریتی ها با هواداران شان است اما در ایران گویا فحاشی به ستار ها در اولویت قرار گرفته و به نکات دیگر توجهی نمی شود!  

1094100

1094101

1094102

1094103

دیدگاه‌ها