کد خبر : 1313277 | 09 فروردين 1395 ساعت 13:29 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری خانه‌اش را با خونه به خونه عوض نکرد

توضیحات قائم مقام پدیده درباره جدایی مهاجری

قائم‌مقام پدیده گفت: پیشنهاد لیگ یکی خونه به خونه به مهاجری کاملا جدی بود که حتی با مدیرعامل ما نیز تماس برقرار کردند اما در نهایت سرمربی ما حاضر به ترک خانه‌اش نشد.

توضیحات قائم مقام پدیده درباره جدایی مهاجری
مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: موضوع پیشنهاد خونه به خونه به سرمربی‌مان را تایید می‌کنیم و بسیار خوشحالیم که سرمربی ما خانه خود را با خونه به خونه عوض نکرد. ایشان کارنامه بسیار درخشانی در لیگ‌یک دارند و مربی بزرگی هستند که قابلیت‌های خود را امسال در سطح اول فوتبال ایران هم نشان دادند.

وی افزود: خونه به خونه با شرایط مالی ویژه خود به شدت پیگیر به خدمت‌گیری مهاجری بود و حتی مسئولان آن تلفنی با آقای وطنخواه مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردند اما با توجه به نیاز ویژه باشگاه و شرایط حساس پدیده و همچنین علاقمندی دو طرفه میان ایشان و باشگاه، آقای مهاجری در خانه‌اش ماندنی شد.

قائم‌مقام پدیده خراسان با ارزیابی عملکرد تیمش در لیگ 94 متذکر شد: سال خیلی سختی را به لحاظ مالی پشت‌سر گذاشتیم اما شکر خدا با تلاش کادر فنی و بازیکنان و دوستان خوبی که کنار تیم بودند نه به طور صددرصد اما با موفقیت بسیار خوب و با سربلندی سال را پشت‌سر گذاشتیم که به همه عوامل تیم باید دست مریزاد گفت چون همه آنها در این موفقیت شریک بودند.

وی ادامه داد: با توجه به بحران‌ها و مشکلات بزرگی که داشتیم فصل را خوب شروع کردیم و اگرچه در برهه‌ای دچار نوسان شدیم ولی در نیم‌فصل با جلسات خوبی که با کادر فنی داشتیم و آسیب‌شناسی درستی که انجام شد و همچنین با یکسری اضافه شدن بازیکنان جدید روند بهتری را داشتیم و به ثباتی نسبی رسیدیم تا توانستیم امتیازات بهتری را جمع کنیم.

سرآسیایی متذکر شد: این موفقیت نسبی و برون رفت از بحران بزرگی که همه در جریان آن قرار دارند را مدیون وفاق و همدلی درون تیمی هستیم که همه شرایط را درک کردند و در همه چیز تیم شریک شدند.

قائم‌مقام پدیده خراسان با بیان اینکه به لطف امام رضا(ع) مشکلات مالی پدیده در حال برطرف شدن است یادآور شد: اگرچه مبلغی را که به بچه‌ها پیش از عید قول داده بودیم نتوانستیم مهیا کنیم اما با کمک یکی دو تن از مسئولان خوب استان توانستیم درصد ناچیزی را بین‌شان تقسیم کنیم اما ادامه این مسیر را در دستور کار داریم و بعد از تعطیلات دنبال خواهیم کرد تا از خجالت بچه‌ها  بیروم بیاییم.

وی به اولین بازی پدیده بعد از تعطیلات نوروزی اشاره کرده و گفت: بازی با استقلال اهواز بازی بسیار سختی است چراکه این تیم یک تیم کاملا انرژیک، جوان و دونده بود که در چند بازی اخیرش متحول شده و شاید بعد از بردی که بدست آورده کورسوی امیدی دارد که منجر به بازی انتحاری آنها خواهد شد اما قطعا کادر فنی ما همچون همیشه با برنامه به سراغ این دیدار نیز خواهد رفت.

سرآسیایی در خاتمه خاطرنشان کرد: نگاه ما در جدول رده‌بندی به بالای سر است تا بتوانیم خودمان را به نیمه بالای جدول نزدیک کنیم چون واقعا از لحاظ پتانسیل بازیکنان مربی جای ما اینجای جدول نیست و توان موفق‌تر بودن چه در کادر ما و چه بازیکنان باغیرتی که داریم ملموس است.

دیدگاه‌ها