کد خبر : 1315460 | 19 فروردين 1395 ساعت 12:32 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای حیثیت ایران و استقلال می‌جنگم

افشارزاده: با توزی تسویه کردیم؛ این هزار بار!

سرپرست باشگاه استقلال از اخباری که پیرامون ماجرای رودریگو توزی و کسر امتیاز از باشگاه استقلال به راه افتاد حسابی دلخور و نارحت بود.

افشارزاده: با توزی تسویه کردیم؛ این هزار بار!
به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده سرپرست استقلال بدون شک یکی از کسانی است که در این روزها فشار زیادی را تحمل می کند. از یک سو باید مشکلات استقلال را در این هفته های حساس حل و فصل کند و از سوی دیگر با مشکل بدهی به بازیکنان خارجی و شکایت آنها به فیفا کنار بیاید که آخرین مورد هم ماجرای 390 هزار دلاری توزی و احتمال کسر امتیاز از استقلال بود. در شرایطی که در خبرها آمد باشگاه این پول را پرداخت کرده برخی خبرهای دیگر نیز مطرح شد که هنوز پولی به هافبک برزیلی داده نشده و هنوز خطر کسر امتیاز وجود دارد. پیرو همین مورد با افشارزاده گفتگویی انجام دادیم.

هزار بار گفتیم که با توزی تسویه کردیم

من نمی دانم چرا برخی دنبال دامن زدن به حاشیه و جنجال هستند. گویی آنها برای شان حیثیت و اعتبار مملکت ایران و باشگاه استقلال مهم نیست که مدام خبرپراکنی می کنند. ما از دیروز تا الان نزدیک به هزار بار گفتیم که منابع مالی برای تسویه حساب با رودریگو توزی را فراهم کردیم و نگرانی از بابت کسر امتیاز وجود ندارد اما گویی این بندگان خدا از تلاش های ما برای بستن یک پرونده مالی دیگر ناراحت هستند که مدام برای مان حاشیه می سازند.

به زودی پرونده توزی هم مثل بقیه پرونده ها مختومه می شود

برای حل این گونه مشکلات مالی راهکارهایی باید پیگیری شود که خوشبختانه ما آنها را پیدا کردیم و به سرانجام رساندیم.حالا دیگر نمی دانم چرا برخی مدام دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند.در پرونده های قبلی هم این رفتارها با ما صورت گرفت اما دیدید که تسویه حساب با طلبکاران مورد تایید قرار گرفت و پرونده های آنها مختومه شد و الان هم شک نداشته باشید به زودی پرونده توزی هم مختومه می شود درست مثل گوران لاوره، آرزه کاماچو، گوران یرکوویچ، یورگن گده، داسیلوا و ریوالدو.

برای حیثیت مملکتم و باشگاه استقلال می جنگم

من اگر زحمت می کشم و اعتبارم را گرو می گذارم تا این مشکلات حل شود تنها به خاطر حیثیت و اعتبار مملکتم در مجامع بین المللی است و باشگاه استقلال که میلیون ها طرفدار نگران دارد و نه به خاطر چیز دیگر. پس انتظار دارم دوستان هم کمی این فشاری که ما تحمل می کنیم را درک کنند و این قدر با آبروی باشگاهی بزرگ مثل استقلال که نماینده فوتبال ایران است به این راحتی بازی نکنند.در حال حاضر دو سه تا پرونده مالی دیگر هم داریم که به مرور زمان آنها را نیز پیگیری می کنیم تا حل و فصل شود.

شش فینال تا قهرمانی داریم

خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و بعد از امتیازی که از بازی دشوار با استقلال خوزستان گرفتیم تیم با روحیه بالا خود را برای شش بازی باقی مانده آماده می کند. این شش بازی برای ما حکم 6 فینال را دارد که باید با برتری در آنها خودمان را برای قهرمانی محک بزنیم و انتظارات طرفداران مان را برآورده کنیم.

دربی فرقی با 5 فینال دیگر ندارد

دربی هم یکی از همین شش فینال است و هیچ فرقی با بقیه بازی ها ندارد و تنها حساسیت های کاذب دارد.هر دو تیم در حال حاضر بهترین تیم های ایران هستند و علاقمندان زیادی هم دارند به همین خاطر مصاف آنها در چشم هاست اما برای ما مصاف با پرسپولیس تنها همان فینال سه امتیازی است و نه چیز بیشتر به همین خاطر می خواهیم خاطره خوبی از این دربی برای طرفداران مان بسازیم.

دیدگاه‌ها