کد خبر : 1318977 | 31 فروردين 1395 ساعت 18:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری سرمربی یووه به قهرمانی زود هنگام

آلگری: پیروزی بر لاتزیو کار را تمام خواهد کرد

سرمربی یوونتوس قطعی شدن قهرمانی تیمش را به پیروزی در دیدار این هفته مقابل لاتزیو مربوط می داند.

آلگری: پیروزی بر لاتزیو کار را تمام خواهد کرد
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با پشتیبانی فاصله 9 امتیازی خود در صدر جدول رقابت های سری A چهارشنبه شب در ادامه این رقابت ها به مصاف لاتزیو خواهد رفت. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می گوید پیروزی بر لاتزیو می تواند کار قهرمانی یووه را در لیگ تمام کند.

آلگری پیرامون این مسئله گفت:" باید مقابل لاتزیو بسیار مراقب باشیم. پیروزی در این دیدار می تواند قدم بزرگی باشد و شاید حتی قدم نهایی در راه قهرمانی محسوب شود. پنجمین قهرمانی پیامی در سری A یک دستاورد خارق العاده برای یوونتوس خواهد بود. لاتزیو البته برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می کند و حریف خطرناکی برای ما خواهد بود. ما وضعیت خوبی نسبت به ناپولی داریم اما هیچ چیزی تضمین شده نیست مادامی که تیم از لحاظ ریاضی نیز قهرمانی خود را قطعی نکند."

آلگری در ادامه در مورد آخرین وضعیت کلودیو مارکیزیو گفت:" من با کلودیو ضحیت کردم. او کاملا آرام بود. مصدومیت او فوق العاده شدید است اما خوشبختانه در ماه سپتامبر می تواند به تمرینات تیم بازگردد."

سرمربی یووه بار دیگر تاکید کرد که مسئله تمدید قرار دادش با تیم مربوط به آخر فصل می شود:" من بار دیگر تاکید و تاکید می کنم که ما در آخر فصل برای تمدید قرار داد با یکذیگر مذاکره خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها