کد خبر : 1321564 | 10 اردیبهشت 1395 ساعت 12:05 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم

ماچادو: از خطا شوکه شدم، چه رسد به اخراج

مدافع برزیلی صبای قم شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او را تکذیب کرد.

ماچادو: از خطا شوکه شدم، چه رسد به اخراج
فیلیپ خوزه ماچادو در رابطه با پیروزی صبا برابر سیاه جامگان به "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه آنها به دنبال نیفتادن از لیگ هستند برای پیروزی مقابل ما جنگ می‌کردند؛ بازی سختی با این تیم داشتیم ولی خوشحال هستم به 3 امتیاز و حقمان رسیدیم.

او در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی توسط صبا ابراز کرد: خیلی مشکل است به این مهم برسیم ولی باید در دو مسابقه پیش رو برابر ملوان و استقلال تهران طوری بازی کنیم که به پیروزی دست یابیم و از سوی دیگر امیدوار به شکست رقبایمان داشته باشیم.

مدافع صبای قم در واکنش به اخراجش برابر سیاه جامگان اظهار کرد: آن صحنه اصلا خطا نبود چون من فقط دستم را روی بدن بازیکن حریف گذاشتم تا دفاع کنم ولی او خود را به شدت روی زمین انداخت؛ از طرف دیگر مهاجم سیاه جامگان اصلا به سمت دروازه حرکت نمی‌کرد و واقعا از گرفتن آن خطا شوکه شدم، چه رسد به اخراج.

ماچادو در پاسخ به این سوال که از تیمی پیشنهاد دریافت کرده است، گفت: چند باشگاه با مدیر برنامه‌هایم تماس گرفتند ولی در حد صحبت بوده است و پیشنهاد رسمی نداشتم. منتظر هستم ببینم علی دایی سال آینده کجا خواهد بود چون اولویت اولم تیم او است.

او در مورد به شایعاتی که پرسپولیس تمایل به جذبش برای فصل آینده دارد، عنوان کرد: راجع به این موضوع چیزی نشنیدم و مستقیما از پرسپولیس نیز هیچ پیشنهادی نداشتم.

دیدگاه‌ها