کد خبر : 1321814 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:28 | 38.4K بازدید | 1 دیدگاه

تعویض طلایی نفت؛ پسری از ایذه (عکس)

نفت در حالی توانست بازی بزرگ هفته را از پرسپولیس ببرد که گل دوم این تیم را یک جوان کم تجربه اما جویای نام به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه سرخپوشان کرد.

به گزارش "ورزش سه"،مجتبی حقدوست جوان 21 ساله اهل ایذه در خوزستان همان بازیکنی بود که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و با گل وقت های تلف شده خود برتری نفت برابر پرسپولیس را قطعی کرد تا تنور رقابت برای قهرمانی در این فصل از رقابت ها داغ تر از همیشه شود.

1106283

علی منصور که همواره نشان داده در بها دادن به جوانان جویای نام پیش رو است این بار با تکیه بر توانایی های این جوان جنوبی توانست کاری کند کارستان تا خاطره این بازی تا مدت ها برای طرفداران پرسپولیس و همچنین استقلال پیام آور تلخ و شیرینی های خاصی باشد.

1106284

حقدوست که فوتبال خود را در کارون اهواز آغاز کرد از دو فصل قبل و با درخواست سرمربی نفت به تهران آمد و به عنوان سهمیه زیر 21 ساله ها در لیست باشگاه تهرانی قرار گرفت اما اوج هنرنمایی های این جوان مستعد و آینده دار در فصل جاری بود که هر گاه در ترکیب تیمش به میدان رفت تاثیرگذار ظاهر شد و در مقابل پرسپولیس هم با فرار دقیقه 2+90 هم مدافعان رقیب را جا گذاشت هم سوشا مکانی را تا با گل دوم او ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی در سکوت مطلق فرو برود و روی سر پرسپولیسی ها آوار شود.

1106285

حقدوست که با این نمایش می تواند لقب ژوکر هفته را به خود اختصاص دهد مسلما از این پس نگاه های بیشتری را به خود معطوف خواهد کرد و هیچ بعید نیست با این گلی که زد سرنوشت جام را تغییر داده و جام را به تیمی دیگر جزء پرسپولیس برساند.

دیدگاه‌ها