کد خبر : 1321877 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:17 | 34.9K بازدید | 9 دیدگاه

زندگی شان جوک است، به سوشا می خندند

نکیسا: من و عابدزاده هم از این گل ها خورده ایم!

دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی از عملکرد سوشا مکانی دفاع کرد.

نکیسا: من و عابدزاده هم از این گل ها خورده ایم!

نیما نکیسا درباره انتقادهایی که بعد از بازی با نفت تهران از سوشا مکانی شده است، به "ورزش سه" می گوید: من فکر می کنم مربی تیم بهتر از هر کس دیگری می داند چه ترکیبی را باید به میدان بفرستد. به هر حال سوشا مکانی جزئی از زنجیره تیم پرسپولیس است و اگر تیم تا همین جا موفق بوده، سوشا هم یکی از ارکان این موفقیت است. قطعا نقدهایی هم به مکانی دارم اما با توجه به شرایط حساس تیم ترجیح می دهم تنهایی به خودش این حرفها را بگویم.


برانکو نگذاشت سوشا به فنا برود


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: سوشا مکانی باید بداند چه رسالت بزرگی به گردنش است و برای کسب موفقیت خودش را آماده کند. او باید بجنگند و از هیچ تلاشی دریغ نکند. مشکل اصلی مکانی در حال حاضر روحی است و من خیلی خوشحالم که برانکو با اعتماد به مکانی شرایطی را به وجود آورد تا این دروازه بان به فنا نرود. اگر برانکو این حمایت را انجام نمی داد، مثل خیلی از دروازه بانانی که مقصر بودند و کنار گذاشته شدند، باید از فوتبال می رفت. از سوی دیگر سوشا هم باید این مسائل را بداند و توجه داشته باشد که باشگاه برای حفظ او تلاش کرد. هرچند که دلیل افت او را ناآمادگی نمی دانم. شرایط ذهنی او مناسب نیست وباید به شرایط ایده آل برسد.


من و عابدزاده هم گل بد خورده ایم


نکیسا در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید می کند: اگر پرسپولیس اکنون از صدر به رده سوم سقوط کرده، دلیلش غرور بازیکنان است. پرسپولیس در این بازی نتوانست مانند دیدارهای قبلی بازی کند و نمی شود همه چیز را تقصیر سوشا مکانی انداخت. گل اولی که سوشا خورد، مقصر آنچنانی نبود. او باید با همان پوزیشن به سمت توپ می رفت. مشکل اینجا بود، تایم توپ با تایم سوشا جور در نیامد و گل شد. من هم از این گلها خورده اند و همه دروازه بانان مطرح دنیا هم اینگونه گل خوردند. هواداری که به سوشا بد و بیراه می گویند، باید بداند همه دروازه بانان اینگونه عملکردهایی داشته اند. عابدزاده هم گل بد خورده است. من نیز خورده ام. موضوع این است که مثلا عابدزاده 80 درصد توپ هایی که سمتش می آمد را می گرفت، من 10 درصد و داود فنایی 50 درصد. از این حیث گلرها با هم متفاوت هستند.


زندگی شان جوک است


نکیسا درباره جوک هایی که برای سوشا مکانی ساخته اند، تاکید می کند: تمام کسانی که برای سوشا مکانی جوک ساخته اند، زندگی شان سراسر جوک است. این چه حرف هایی است که می زنند؟ وقتی رییس هیات فوتبال استان خوزستان در رسانه ملی و یک برنامه پربیننده قبول نمی کند که اشتباه کرده و اتفاقات ورزشگاه اهواز تقصیر بوده، دیگر چه انتظاری از سایرین دارید؟


سوشا را هم بفرستید پیش معمارزاده!


دروازه بان سابق تیم ملی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: اینقدر انتقاد کنید و جوک بسازید که سوشا را هم بفرستید پیش حسین هوشیار و میثاق معمارزاده! آخرش چه می شود؟ من فکر می کنم نباید اینقدر روی یک مساله زوم کرد. بعد از بازی با نفت خوشحال شدم که هواداران پرسپولیس تیم را تشویق کنند. اگر بازیکن عقل داشته باشد، می فهمد این تشویق بالاترین توهین و تنبیه است. امیدوارم در دو بازی آینده شرایط برای قهرمانی پرسپولیس مهیا شود.

دیدگاه‌ها