کد خبر : 1322158 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:45 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

حالا همه چیز دست استقلال است

عنایتی: لقب گواردیولا برازنده ویسی است

کاپیتان سیاه‌جامگان اعتقاد دارد خدا می‌خواهد این تیم را امتحان کند که تا هفته‌های پایانی این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند.

عنایتی: لقب گواردیولا برازنده ویسی است

رضا عنایتی در این‌باره به "ورزش سه" گفت: فراز و نشیب در مورد هر تیمی وجود دارد اما من فکر می‌کنم خدا می‌خواهد تیم ما را امتحان کند و به همین دلیل شاید قرار است خستگی ما در هفته آخر دربیاید.


او ادامه داد: شما من را می‌شناسید و فرهاد کاظمی را هم به خوبی می‌شناسید ما کسانی نیستیم که به این راحتی ناامید شویم و مطمئن باشید تا هفته آخر برای فرار از سقوط می‌جنگیم. شک نکنید که بچه‌های ما تا روز آخر لیگ تمام تلاششان را می‌کنند که این تیم در لیگ‌برتر بماند.


کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد بازی با ذوب‌آهن در هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر هم می‌گوید: سیاه‌جامگان همیشه برابر تیم‌های بزرگ نمایش خوبی داشته است و ما می‌رویم که بهترین بازیمان را برابر ذوب‌آهن انجام دهیم. تیم ذوب‌آهن در آسیا هم نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته است و ما باید کاملا بی‌اشتباه عمل کنیم.


عنایتی در مورد شانس بقای این تیم در لیگ‌برتر هم می‌گوید: حسن بازی‌های باقیمانده این است که ما با ملوان بازی مستقیم داریم و فکر می‌کنم آن بازی تکلیف خیلی چیزها را مشخص می‌کند. صددرصد ما تا روز آخر پا پس نخواهیم کشید و تمام تلاشمان را برای موفقیت می‌کنیم.


کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد جدال بالای جدولی‌ها هم گفت: از صدرنشینی استقلال خیلی خوشحال شدم، فوتبال همین است و هیچ قاعده و قانونی ندارد. بارسلونا با وجود آنکه اختلاف امتیاز زیادی با رقبایش داشت، در حال حاضر اختلافش با اتلتیکومادرید و رئال کم شده است و همین اتفاق برای پرسپولیس هم افتاده است. مطمئن باشید کار استقلال از این به بعد بسیار سخت‌تر است چراکه حفظ صدر بسیار سخت است تا هفته پیش همه چیز دست پرسپولیس بود اما حالا این استقلال است که تعیین‌کننده قهرمان است. ان‎شاءالله این تیم بتواند دو بازی آینده خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و به امید خدا قهرمان لیگ‌برتر شود.


عنایتی در پایان هم گفت: جا دارد به عبدالله ویسی تبریک بگویم چراکه یک تیم جوان و بی‌حاشیه را تا پای قهرمانی پیش برده است، واقعا لقب پپ گواردیولای ایران برازنده او است.

دیدگاه‌ها