کد خبر : 1322205 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:39 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس برای دو بازی آینده مشکل بدنی ندارد

مربی بدنساز پرسپولیس از آمادگی بالای بازیکنانش برای دو دیدار آینده خبر داد و اعلام کرد این تیم در 180 دقیقه باقیمانده مشکلی نخواهد داشت.

پرسپولیس برای دو بازی آینده مشکل بدنی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو استیلینوویچ با اعلام رضایت از شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در هفته‌های پایانی لیگ هیچ مشکلی از ناحیه بدنی نخواهیم داشت و بازیکنان آماده‌اند تا دستورات فنی سرمربی را اجرا کنند. من از شرایط بدنی تیم راضی هستم چرا که در طول فصل در مقاطع مختلف روی این مساله کار کردیم.

وی در ادامه صحبت هایش با سایت این باشگاه گفت: من در این فصل هم از هفته‌های ابتدایی حاضر بودم اما در دوره آماده‌سازی پیش فصل حضور نداشتم، با توجه به اینکه تیم کمی دیر تشکیل شده بود و فرصت زیاد نبود، پرسپولیس قطعا روی این بخش از تمرینات با کمبود زمان روبرو شد و قطعا با جلوگیری از تکرار آن، شرایط بهتری خواهیم داشت. با این وجود در حال حاضر بچه‌ها در فرم خوبی هستند.

مربی بدنساز پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می شود بازیکنان در آخرین بازی دچار افت شده‌اند، اعلام کرد: من چنین چیزی حس نکردم که بچه‌ها از نظر بدنی کم آورده باشند و بازیکنان خودشان هم چیزی را منتقل نکردند. اگر هم چنین حسی وجود داشته است ممکن است تاثیر شرایط جوی روی بعضی نفرات با توجه به تغییر فصل باشد و احتمال قوی‌تر به فشار روحی و روانی مربوط می‌شد که در این بازی بسیار زیاد بود و نتیجه هم آن را تشدید کرد.

دیدگاه‌ها