کد خبر : 1322371 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:44 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای فدراسیون و وزارت بر سر یک کلمه!

اختلاف نظر بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان بر سر تعریف فدراسیون فوتبال در اساسنامه ادامه دارد و این مسئله حتی واکنش اعضای هیئت رئیسه را هم به همراه داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در اساسنامه فدراسیون فوتبال و در تعریف آن آمده است یک نهاد غیر دولتی و دارای شخصیت حقوقی اما وزارت ورزش و جوانان می گوید این تعریف باید به نهاد عمومی تغییر کند! در این صورت فدراسیون فوتبال یک نهاد دولتی معرفی خواهد شد و طبیعتا وزارت ورزش و جوانان به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در ورزش می تواند به فدراسیون فوتبال ورود کند و رئیس تغییر دهد و در مواقع لزوم برای فدراسیون فوتبال سرپرست بگذارد و این همان اتفاقی است که در دیگر فدراسیون ها رخ می دهد.


این کشمکش با اینکه فدراسیون فوتبال با نظر وزارت ورزش و جوانان و مجوز سازمان بازرسی کل کشور در تلاش برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است هنوز ادامه دارد و طبیعی است به چالش رئیس جدید با وزارت ورزش و جوانان تبدیل شود.


علی کفاشیان بی میل نبود که این تعریف تغییر کند و چراغ سبز از خود نشان داده بود اما اعضای هیئت رئیسه به صراحت گفتند پای این تغییر را امضاء نخواهند کرد و اذعان کردند حتی اگر این تعریف تغییر کند فیفا آن را تایید نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها