کد خبر : 1322443 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:48 | 72.4K بازدید | 3 دیدگاه

بین دو نیمه بازی با بتیس

حمله تند لوئیس انریکه به بازیکنان بارسلونا

به ادعای اسپورت، لوئیس انریکه پس از تساوی بدون گل تیمش در 45 دقیقه اول مقابل بتیس، بین دو نیمه و در رختکن، از خجالت بازیکنان سرشناس و بزرگ تیمش در آمد.

حمله تند لوئیس انریکه به بازیکنان بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، این ادعای دیاریو اسپورت است که به تیتر یک شماره امروز این نشریه معتبر نیز تبدیل شده است. اسپورت به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرده است که لوئیس انریکه پس از ناکامی شاگردانش در گلزنی به بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین، بین دو نیمه به آنها گفته است:" می خواهید قهرمان لالیگا شوید یا نه؟ به نظر می آید که نمی خواهید. کند و بدون تمرکز بازی می کنید؛ انگار که هیچ هدفی در زمین ندارید و برای هیچ در حال بازی کردن هستید. یا در نیمه دوم قدمی رو به جلو برمی دارید یا لالیگا از دستمان خواهد رفت. همه چیز به خود شما بستگی دارد."

بازیکنان بارسلونا پس از شنیدن انتقادات تند سرمربی خود، در نیمه دوم متحول شده و با زدن دو گل به بتیس 10 نفره، سه امتیاز حساس را از آن خود کردند. این دومین تنش بین لوئیس انریکه با بازیکنان تیمش است. چند هفته پیش موندودپورتیوو ادعا کرده بود که پس از شکست 1-0 در زمین سوسیداد، در هواپیمای برگشت، کاپیتان های بارسا به شدت از تصمیمات انریکه ابراز نارضایتی کرده بودند.

 

 

دیدگاه‌ها