کد خبر : 1322449 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:03 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

رجب‌زاده: دو بازی را ببریم سهمیه می‌گیریم

کاپیتان ذوب آهن ادعا می کند حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد که سبزپوشان اصفهانی با افت روبرو شوند.

رجب‌زاده: دو بازی را ببریم سهمیه می‌گیریم

مهدی رجب زاده در باره افت ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر به "ورزش سه" می‌گوید: به هرحال طبیعی است که تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند کمی تحت فشار است. البته من این را هم بگویم که ما در چهار پنج بازی در این فصل خیلی بدشانسی آوردیم و در هر بازی پنج شش موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. با این حال فکر می کنم اگر این موقعیت ها گل می شد ما هم اکنون در کورس قهرمانی بودیم.


او در مورد اینکه تیمش حالا شانس کمی برای کسب سهمیه آسیایی دارد هم گفت: من این حرف را قبول ندارم چون بازی های باقی مانده تیم های نفت تهران و تراکتورسازی بسیار سخت هستند و ما می توانیم با پیروزی در 2 بازی باقی مانده کسب سهمیه کنیم. چیزی که مهم است این است که ما باید در 2بازی باقی مانده سه امتیاز را بگیریم.


کاپیتان ذوب آهن در مورد بازی فینال جام حذفی برابر استقلال هم می گوید: اول ما تلاش می کنیم سهمیه آسیایی را از طریق بازی های لیگ برتر بگیریم ولی به هرحال تمام تلاش مان را می کنیم که قهرمان جام حذفی شویم. اول برای اینکه برای دومین سال پیاپی این جام مهم را بدست بیاوریم و دوم اینکه بتوانیم سهمیه آسایی بگیریم.


او در پاسخ به این سوال که دقیقا چند گل برای ذوب آهن زده است هم گفت: من چند گل زده ام که ظاهرا به نامم ثبت نشده است. با این حال طبق تحقیقی کردم 81 گل با پیراهن ذوب آهن زده ام که رکوردم با پیراهن آرش برهانی با استقلال دقیقا برابر است و ما رکورد بیشترین گل زده با پیراهن یک باشگاه را ثبت کرده ام. البته جا دارد از همه کسانی که برای من زحمت کشیده اند و باعث شدند این آمار را ثبت کنم تشکر کنم.

دیدگاه‌ها